اخبار و رویدادها: مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مالی و رئیس اداره خدمات دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مالی و رئیس اداره خدمات دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹- ۰۸:۵۵:۴۶

مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مالی و رئیس اداره خدمات دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم تکریم و تقدیر از منصور غنیئی مدیر امور مالی پیشین و معارفه مجید عامری مدیر جدید امور مالی همراه با تقدیر از زحمات رئیس اداره خدمات دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، ظهر روز چهارشنبه 9 مهر ماه جاری طی مراسمی در تالار کوثر دانشگاه از زحمات منصور غنیئی مدیر اسبق امور مالی دانشگاه با حضور رئیس، مدیران و کارکنان حوزه اداری و مالی تقدیر بعمل آمد و مجید عامری به عنوان سرپرست جدید امور مالی دانشگاه معرفی شد، همچنین از زحمات سالیان خدمت ابراهیم صفری به عنوان رئیس اداره خدمات دانشگاه قدردانی شد.

در این جلسه دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صادقانه منصور غنیئی در جایگاه مدیریت امور مالی دانشگاه و قبول مسئولیت در وضعیت نامناسب اقتصادی کشور، به اهمیت و حساسیت این حوزه تاکید کرد و  موفقیت سازمانی را نیازمند پشتیبانی همه جانبه عنوان نمود و با بیان اینکه با توجه به شرایط ویروس کرونا دانشگاه نه تنها تعطیل نشد بلکه ماموریت و رویکرد خود را بر اساس شرایط جدید تغییر داد، ابراز خرسندی کرد: مجموعه اداری و مالی دانشگاه وظیفه پشتیبانی کل سازمان را بر عهده دارد و هیچ شرایطی باعث حذف این وظیفه نخواهد شد و خدا را شاکر هستیم در این شرایط هم مدیریت این حوزه به خوبی انجام شد و این دانشگاه در برهه های مختلف به درستی جوابگو و سربلند بوده است.

دکتر فاتح ضمن قدردانی از جایگاه همکارانی که بازنشسته می شوند، برگزاری چنین جلساتی را نشان از حق شناسی افرادی دانست که عمر خود را صرف پیشرفت و گسترش واحد سازمانی خود نموده اند.

رئیس دانشگاه حضور دانشجویان طی سال های گذشته، جذب اساتید، فعالیت های عمرانی، اخذ رشته های جدید و قراردادهای پژوهشی در دانشگاه را مدیون نیروی انسانی متخصص و همدل دانست.

دکتر رضا شیخ معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن تاکید بر ارائه خدمات شایسته، تعهد و تخصص آقای غنیئی در طول خدمت خود، از ایشان تقدیر و تشکر نمود. دکتر شیخ همچنین از زحمات سالیانه آقای صفری و ارائه خدمات موثر در دانشگاه  قدردانی کرد.

در پایان هدایایی به رسم یادبود به آقایان صفری و غنیئی تقدیم و از آنها تقدیر شد.

00

12345