اخبار و رویدادها: برگزاری سلسله مسابقاتی با عنوان گذری بر سیره معصومین (ع) و بزرگان

برگزاری سلسله مسابقاتی با عنوان گذری بر سیره معصومین (ع) و بزرگان
یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹- ۰۸:۲۰:۴۸

برگزاری سلسله مسابقاتی با عنوان گذری بر سیره معصومین (ع) و بزرگان

سلسله مسابقاتی با عنوان "گذری بر سیره معصومین (ع) و بزرگان" از سوی مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و ایام شهادت ائمه معصومین (علیهم السلام) در ماه صفر، سلسله مسابقاتی از سوی مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در قالب بیست و پنجمین دوره از مسابقات مطالعاتی كاركنان و اساتید دانشگاه با عنوان "گذری بر سیره معصومین (ع) و بزرگان" به صورت مجازی همچون سنوات گذشته در حال برگزاری است.

بخش اول این مسابقه با محوریت " آشنایی با سیره امام محمد باقر(ع)" و بخش دوم با عنوان "زیارت عاشورا، سلام به شهدا، لعن به ظالمان" و موضوعاتی همچون سلام و لعن در قرآن، سلام در آغاز و پایان هر کار، نقش زیارت در اظهار حبل و بغض و احیای معارف دین در مجالس عزاداری توسط حجت الاسلام والمسلمین قرائتی اعلام و با حضور چشمگیر و استقبال پرشور کارکنان و اساتید دانشگاه همراه بود.

منابع آزمون این مسابقه مطالعاتی با هدف شناخت سیره ی معصومین (ع) و بزرگان، دو شنبه های هر هفته از طریق کارتابل به کلیه کارکنان و اساتید ارسال شده و شنبه هر هفته آزمون برگزار می شود.

اجرای آزمون به دو صورت زیر نیز در دسترس می باشد:

1- آن لاین: در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی (www.fsut.ir).

2- آف لاین: در فایل سرور دانشگاه در بخش مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی، پوشه ی "گذری بر سیره معصومین" (در قسمت Run كامپیوتر، IP فایل سرور به صورت 172.16.4.4 درج شود و وارد پوشه ftp شوید).

شركت كنندگان می بایست پاسخ سوالات ارسالی از طریق اتوماسیون اداری را از چپ به راست، صرفاً از تلفن شخصی خود و به صورت یك عدد (بدون درج هیچ علامتی بین اعداد و بدون قید نام و یا كلمه ای دیگر) تا پایان وقت اداری تاریخ آزمون به شماره پیامكی 20003803 ارسال نمایند.

لازم به ذکر است، قرعه كشی این دوره از مسابقات  به صورت مجازی برگزار می گردد و به تعدادی از شركت كنندگان به قید قرعه هدایایی اعطا خواهد شد.

photo_۲۰۲۰-۱۰-۰۴_۱۲-۱۱-۱۸

12345