اخبار و رویدادها: اخذ رتبه (الف) برای مجله مكانيك سازه ها و شاره های دانشگاه صنعتی شاهرود

اخذ رتبه (الف) برای مجله مكانيك سازه ها و شاره های دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹- ۰۸:۲۸:۴۰

اخذ رتبه (الف) برای مجله مكانيك سازه ها و شاره های دانشگاه صنعتی شاهرود

مجله مكانیك سازه ها و شاره های دانشگاه صنعتی شاهرود برمبنای ارزیابی سال گذشته، موفق به اخذ درجه (الف) از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مجله مكانیك سازه ها و شاره های این دانشگاه برمبنای ارزیابی سال گذشته، موفق به اخذ درجه (الف) از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

 شایان ذكر است كه این مجله تا تاریخ ارزیابی شهریورماه سال جاری، تنها نشریه فارسی كشور در حوزه مهندسی مكانیك بوده است كه با پشت سرگذاشتن نشریات با سابقه دیگر كشور موفق به اخذ این درجه گردید. نشریه فوق به سردبیری دكتر محمود شریعتی و مدیر مسئولی دكتر محمود نوروزی در دهمین سال فعالیت خود قرار دارد و از ابتدای فعالیت به صورت منظم، به شكل فصل نامه و با همكاری 15 عضو هیات تحریریه و 9 دبیرتخصصی منتشر می شود.

 در حال حاضر، از میان بیش از 2100 مقاله ارسالی به این مجله، 616 مقاله در قالب 37 شماره منتشر شده و حدود 2200 داور در بررسی مقالات آن نقش داشته اند. لازم به توضیح است تاكنون از مقالات مجله بیش از 900 هزار بازدید به عمل آمده و تعداد دریافت فایل های مقالات منتشر شده آن بیش از 500 هزار نسخه می باشد. همچنین این مجله از سال 90 تاكنون در 6 پایگاه نمایه شده كه مهمترین آن پایگاه ISC می باشد.

روابط عمومی دانشگاه کسب این موفقیت را تبریك می گوید و موفقیت بیش از پیش این نشریه را خواستار است.

 

12345