اخبار و رویدادها: واگذاری خوابگاه به دانشجويان تحصيلات تكميلی

واگذاری خوابگاه به دانشجويان تحصيلات تكميلی
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹- ۰۹:۲۳:۲۲



پيرو اطلاعيه شماره 33 تحصيلات تکميلي دانشگاه صنعتی شاهرود، به اطلاع دانشجويان تحصيلات تکميلی که فرم تقاضا جهت حضور در دانشگاه و استفاده از خوابگاه را در نيمسال اول 1400-1399 تکميل نموده اند، می رساند، اداره امورخوابگاه ها بر اساس تقويم آموزشی از تاريخ 1399/07/04 آماده ارائه خدمات و اسکان دانشجويان واجد شرايط در خوابگاه ها با توجه به نکات زير مي باشد:

  1. به کلیه دانشجوياني که فرم تقاضا را تکميل و ارسال نموده اند (لیست پیوست)، خوابگاه تعلق خواهد گرفت. بدیهی است به سایر دانشجویان، امکان واگذاری خوابگاه نخواهد بود.
  2. با عنايت به وضعيت شيوع بيماري کرونا، رعايت کليه دستورالعمل هاي بهداشتي الزامي است و از ورود دانشجويان بدون ماسک جلوگيري خواهد شد.
  3. جهت رعايت فاصله گذاري اجتماعي، در مرحله اول، حتي الامکان هر دانشجو در يک اتاق، اسکان داده خواهد شد. بديهي است در صورت حضور تعداد بيشتري از دانشجويان و کمبود اتاق ظرفيت اسکان بيشتر خواهد گرديد.
  4. اجاره بهاء خوابگاه در ترم جاري به صورت روزشمار بوده و بر اساس مدت زمان اقامت دانشجو در خوابگاه محاسبه خواهد شد.
  5. به دليل تعداد محدود دانشجويان متقاضي و شرايط فعلي، انتخاب اتاق از طريق اداره خوابگاه ها انجام شده و دانشجويان پسر رشته هاي فني و مهندسي (دانشکده هاي پرديس) مستقيما به دفتر سرپرستي خوابگاه پرديس فناوري، دانشجويان پسر دانشکده هاي پرديس مرکزي و کشاورزی مستقيما به دفتر سرپرستي خوابگاه مرکزي و دانشجويان دختر به دفتر سرپرستي خوابگاه هفت تير مراجعه نموده و با ارائه کارت دانشجويي به سرپرست خوابگاه اتاق خود را تحويل گیرند. لذا تاکيد مي گردد از مراجعه به اداره خوابگاه خودداري نماييد.
  6. لازم به ذکر است مبلغ اجاره بهاء خوابگاه براي کليه دانشجويان، معادل اتاق 4 نفره منظور مي گردد، ولي در هر اتاق در مرحله اول، صرفا 1 نفر و در شرايط خاص 2 نفر اسکان داده خواهد شد. 

دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت چگونگی از نحوه واگذاری خوابگاه درنیمسال 1400-1399 و اسامی مربوطه به لینک ذیل مراجعه نمایند:

https://b2n.ir/877389

 

12345