اخبار و رویدادها: افتتاح سامانه جامع آموزش مجازی (LMS) در دانشگاه

افتتاح سامانه جامع آموزش مجازی (LMS) در دانشگاه
سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹- ۰۸:۲۹:۳۸

افتتاح سامانه جامع آموزش مجازی (LMS) در دانشگاه

با توجه به شروع سال تحصیلی جدید، سامانه جامع آموزش مجازی (LMS ) طی جلسه ای با حضور مدیران و روئسای دانشکده ها در دانشگاه صنعتی شاهرود رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم برگزاری امور آموزشی به صورت غیر حضوری، سامانه جامع آموزش مجازی (LMS ) طی جلسه ای با حضور مدیران و روئسای دانشکده ها در این دانشگاه رونمایی شد.

این سامانه و یا نرم افزار تحت وب مدیریت، مستندسازی، ارائه دوره‌های تحصیلی و آموزشی، برگزاری آزمون ها، پیگیری، گزارش‌گیری و روند آموزش از راه دور را ‌به طور الکترونیکی و خودکار مدیریت می نماید و اجرای برنامه‌های آموزشی را تسهیل می کند. سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی یا همان سیستم LMS، به عنوان یکی از مهم ترین بخش های صنعت آموزش مجازی برای ارائه سیستماتیک دوره های آموزش مجازی و کلاس های از راه دور است که در آستانه سال تحصیلی جدید با پیگیری های این دانشگاه تهیه شده است.

انعطاف پذیری سیستم آموزش مجازی LMS

اساتید، دانشجویان و دانش آموزان به منظور تحصیل و تدریس با استفاده از LMS، واحد درسی خود را انتخاب کرده و در کلاس های آنلاین شرکت می نمایند. آموزش گیرندگان با حضور در کلاس های آنلاین، مطالب درسی خود را به صورت آنلاین دریافت می نمایند و به تکمیل تمرین‌های درسی و شرکت در امتحان می‌پردازند. همچنین می‌توانند با استاد و دیگر دانشجویان ارتباط برقرار ‌کنند.

 

12345