اخبار و رویدادها: آئین تکریم و معارفه رئیس دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود

آئین تکریم و معارفه رئیس دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹- ۰۶:۰۶:۴۹

آئین تکریم و معارفه رئیس دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود

طی جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، از زحمات دکتر امیدی در زمان تصدی ریاست دانشکده علوم زمین تقدیر به عمل آمد و دکتر رمضانی اومالی به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز دوشنبه 17 شهریور ماه سال جاری در جلسه ای از زحمات دکتر پرویز امیدی در زمان تصدی ریاست دانشکده علوم زمین تقدیر به عمل آمد و دکتر رمضان رمضانی اومالی به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی شد.

دکتر امیدی در این جلسه به ارائه گزارش مختصری از وضعیت دانشکده در طی سال تحصیلی 99-98، تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی و امور مرتبط با پژوهش پرداخت. ایشان همچنین در خصوص همکاری های بین المللی دانشکده توضیحاتی را بیان نمود و در ادامه بر حمایت از طرح های تحقیقاتی و پژوهشی تاکید کرد. 

دکتر امیدی در این جلسه بر همه جانبه بودن طرح توسعه برای فعالیت های دانشکده و دانشگاه تاکید کرد و ابراز داشت: طرح توسعه پنج ساله با نگاه به توانمندی نوشته شود.

04

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین، مدیران و بازنشستگان که لحظات عمر خود را صرف ارائه خدمت نموده اند، گفت: چنین مسئولیت هایی فرصتی برای خدمت گزاری محسوب می شود.

ایشان به شرایط شیوع ویروس کرونا و فضای متفاوت آموزش، پژوهش و فعالیت های دانشگاه اشاره نمود و ابراز داشت: سامانه LMS دانشگاه در بازه تابستان تغییرات زیرساختی مناسبی داشته است و در حال حاضر آماده برگزاری جلسات کلاس ترم جدید می باشد. وی از مسئولین به ویژه معاونین دانشگاه جهت فراهم سازی شرایط بهره مندی از سامانه فوق تقدیر نمود.

دکتر فاتح همچنین از زحمات دکتر امیدی در زمان تصدی ریاست این دانشکده تقدیر و از دکتر رمضانی به جهت قبول مسئولیت قدردانی نمود.

03

دکتر رمضانی اومالی در این جلسه از زحمات چندین ساله دکتر امیدی قدردانی نمود و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

دکتر گودرزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در این جلسه به بیان توضیحاتی در خصوص روند آموزش در ترم جاری پرداخت و خاطر نشان کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که باید از پایان نامه ارشد، پروپوزال و رساله دکتری دفاع نمایند، باید تا 20 شهریور از طریق دانشکده اقدام کنند. وی به تدبیر شرایطی جهت حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه و برنامه ریزی درست امور تحصیلی اشاره نمود.

09

در خلال این جلسه و دیدار با حضور دکتر رضا شیخ معاون اداری و مالی و دکتر علی دستفان معاون پژوهشی دانشگاه، از زحمات دکتر امیدی رئیس اسبق دانشکده علوم زمین تقدیر به عمل آمد و با اهدای حکمی از سوی رئیس دانشگاه دکتر رمضانی به عنوان رئیس جدید دانشکده علوم زمین معرفی گردید.

 

0100

12345