اخبار و رویدادها: طراحی و تولید دستگاه ضدعفونی کننده دست توسط شرکت سوبا در مرکز رشد دانشگاه

طراحی و تولید دستگاه ضدعفونی کننده دست توسط شرکت سوبا در مرکز رشد دانشگاه
پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹- ۱۰:۰۱:۱۴

طراحی و تولید دستگاه ضدعفونی کننده دست توسط شرکت سوبا در مرکز رشد دانشگاه

شرکت سوبا مستقر در‌ مرکز رشد و فناوری‌های‌ نوین دانشگاه صنعتی شاهرود موفق به طراحی و ساخت دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده دست شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده دست، بدون نیاز به لمس توسط شرکت سوبا مستقر در‌ مرکز رشد و فناوری‌های ‌نوین این دانشگاه طراحی و ساخته شد.

توسعه فناوری و نوآوری، الزام کلیدی در راستای توسعه دانش بنیان

با توجه به شیوع ویروس کرونا طی ماه‌های اخیر و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل کار؛ از جمله استفاده از ماسک و ضدعفونی کردن دست‌ها و سطوح، شرکت دانش بنیان سوبا طراحی و ساخت این دستگاه را به منظور استفاده در اماکن عمومی، ادارات، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه ها در دستور کار خود قرارداده و موفق به تولید آن شده است.

حجم مخزن 25/1 لیتری با نازل مه‌پاش ضدزنگ، بدنه فلزی، حسگر فاصله، دارا بودن گارانتی سوبا و قابلیت استفاده به صورت دیواری و‌ رومیزی از جمله ویژگی های این محصول بومی است. همچنین در تولید این دستگاه، صرفه‌جویی در ‌مصرف مواد ضدعفونی نیز در نظر گرفته شده است.

لازم به توضیح است که امروزه نوآوری به الزامی برای مدیریت شرایط و خلق فرصت‌های جدید تبدیل شده است، در این راستا شرکتها به ویژه نوع دانش بنیان باید با توجه به تحولات پیچیده و سریع بیش از پیش خود را برای پذیرش تحولات و استفاده از فرصتهای پیشرو آماده کنند و نوآوری‌های لحظه به لحظه داشته باشند.

 

WhatsApp Image 2020-09-02 at 17.00.12

 

12345