اخبار و رویدادها: پنجاه و نهمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود به صورت مجازی برگزار شد.

پنجاه و نهمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود به صورت مجازی برگزار شد.
پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹- ۰۹:۱۲:۲۲

پنجاه و نهمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود به صورت مجازی برگزار شد.

پنجاه و نهمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود و ششمین همایش مجازی با عنوان "زندگی با کرونا" با حضور دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در محل ساختمان تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ظشاهرود، پنجاه و نهمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود و ششمین همایش مجازی با عنوان "زندگی با کرونا" با حضور دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در روز سه شنبه 28 مرداد ماه جاری در محل ساختمان تربیت بدنی این دانشگاه برگزار شد.
دکتر چمن استاد اپیدمیولوژیک در این همایش، لزوم توجه به تغییر و اصلاح سبک زندگی متناسب با عصر کرونا را از ضروریات دنیای امروز بیان نمود و خطاب به مسئولان و آحاد مردم شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد که با توجه به فرارسیدن رخداد مهم مذهبی و فرهنگی مراسم عزاداری سالار شهیدان و شهدای کربلا می طلبد مراسم محرم امسال با رعایت ضوابط تعیین شده برگزار گردد.

ایشان همچنین تاکید نمود: رعایت این مساله از آن جهت حائز اهمیت است که همزمان با شروع فصل پاییز و همزمانی احتمال شیوع آنفولانزا ممکن است ویروس کرونا وارد مرحله ای جدیدی شود که در آن صورت عواقب جبران ناپذیری را متوجه جامعه می نماید.
از نکات حائز اهمیت این همایش بیان مصادیقی از سبک زندگی در عصر کرونا بود که در جنبه های مختلف فرهنگی و اجتماعی توسط ایشان بیان گردید.
قابل ذکر است این همایش به صورت لایو از صفحه رسمی همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود و به طور همزمان از صفحه رسمی اینستاگرام جارچی شاهرود پخش شد.

 

WhatsApp Image 2020-08-20 at 13.37.51

12345