اخبار و رویدادها: امضای موافقت نامه بین دانشگاه صنعتی و معاونت محترم علمی و فناوری رياست جمهوری

امضای موافقت نامه بین دانشگاه صنعتی و معاونت محترم علمی و فناوری رياست جمهوری
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹- ۰۸:۱۲:۵۰

امضای موافقت نامه بین دانشگاه صنعتی و معاونت محترم علمی و فناوری رياست جمهوری

دانشگاه صنعتی شاهرودبه منظور جذب نخبگان ایرانی خارج از کشور و توسعه ی همکاری های علمی و پژوهشی با ایشان موفق به امضای موافقت نامه با معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود با برنامه ريزي و پيگيري گروه همكاري هاي علمي و بين المللي دانشگاه صنعتي شاهرود موفق به امضاي موافقت نامه با معاونت محترم علمي و فناوري رياست جمهوري شده است. پيرو اين موافقت نامه دانشگاه صنعتي شاهرود مي تواند تا سقف 10 ميليارد ريال (كه قابل تمديد و افزايش نيز ميباشد) جهت جذب نخبگان ايراني خارج از كشور و توسعه همكاري هاي علمي و پژوهشي با ايشان، از حمايت هاي مالي معاونت محترم علمي و فناوري رياست جمهوري بهره مند گردد. تاكنون در راستاي اين موافقت نامه گروه همكاري هاي علمي و بين المللي توانسته است با همكاري دانشكده هاي مختلف دانشگاه، حدود ده برنامه سخنراني و كارگاه آموزشي را با استفاده از دانشمندان ايراني مقيم خارج كشور برگزار كند. جذب و شروع همكاري با  پنج متقاضي ايراني دوره پسادكتري  و تاسيس يك شركت نوپا (مراكز نوآوري و شتاب دهنده) از ديگر دستاوردهاي اين موافقت نامه ميباشد.

لیست مراكز علمی تحقیقاتی و دانشگاه هاي ايران كه توانسته اند شرايط همكاري يا معاونت محترم علمي و فناوري رياست جمهوري را اخذ نمایند در لينك زیر قابل مشاهده است.

https://connect.isti.ir/intro/

12345