اخبار و رویدادها: آزمون سراسری ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه با سلامت کامل به ایستگاه پایانی رسید.

آزمون سراسری ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه با سلامت کامل به ایستگاه پایانی رسید.
یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹- ۰۷:۵۲:۵۴

آزمون سراسری ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه با سلامت کامل به ایستگاه پایانی رسید.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه صنعتی شاهرود، همزمان با سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با سلامت کامل به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در طی سه روز ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه جاری در 4 حوزه این دانشگاه همزمان با دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور برگزار شد.

به گفته دکتر ناصر گودرزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، در نوبت صبح روز شنبه ۱۸ مرداد ماه تعداد 265 داوطلب در ۶3 رشته گرایش به رقابت با یکدیگر پرداختند. پیش از این در نوبت صبح روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه تعداد هزار و 74  داوطلب در 38 رشته گرایش و در آزمون نوبت صبح روز جمعه ۱۷ مرداد ماه تعداد هزار و 257 داوطلب در ۳5 رشته گرایش آزمون خود را برگزار کردند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به برگزاری آزمون در چهار گروه آموزشی فنی- مهندسی، علوم پایه، کشاورزی- منابع طبیعی و علوم انسانی در این آزمون اشاره نمود و اظهار داشت: در این دوره آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه، 25 درصد از داوطلبان غایب بوده اند.

دکتر گودرزی با توجه به شیوع کرونا ویروس و الزام تمهیدات بهداشتی تاکید نمود: برای برگزاری این آزمون،‌ حوزه‌های امتحانی روز قبل از هر آزمون با دستگاه های مناسب ضدعفونی شده و به منظور جلوگیری از تجمع در ورودی سالن ها درب حوزه ها از ساعت 6:30 دقیقه صبح باز و 120 عامل اجرایی دانشگاه آماده برگزاری این آزمون بوده اند.

به گفته ایشان؛ در طی هر سه روز این آزمون، سلامت تمامی داوطلبان بررسی شد و کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ دانشگاه صنعتی شاهرود با سلامت کامل به اتمام رسید.

نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز در شهریور ماه اعلام می‌شود و نتایج نهایی در اواخر مهر ماه ۹۹ اعلام خواهد شد.

12345