اخبار و رویدادها: جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها به صورت مجازی برگزار می شود.
سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹- ۰۷:۲۵:۵۲

جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور با شعار (دانشگاه سبز، روابط عمومی سبز) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور با شعار (دانشگاه سبز، روابط عمومی سبز) و با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه 23 تیرماه جاری در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

گفتنی است «مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع» و «مسئولیت اجتماعی» محورهای ویژه این جشنواره می باشد و اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها، تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز و روابط عمومی الکترونیک به عنوان محورهای عمومی در نظر گرفته می شود.

به گفته اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با مشارکت روابط عمومی های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، فرآیند اخذ فعالیت ها در بازه زمانی اعلام شده انجام و توسط تیم داوری خبره، علمی و دانشگاهی انجام شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعویق تاریخ برگزاری حضوری جشنواره ( در مدت دو روز در اسفند ماه 98) و تصمیم شورای عالی سلامت وزارت علوم مبنی بر لغو نشست حضوری، با مشورت بزرگان و صلاحدید مقام عالی وزارت علوم مقرر شد تا نشست به صورت مجازی برگزار شود.

لازم به ذکر است پس از اعلام نتایج و قدردانی نمادین در حضور وزیر علوم و دیگر مسئولان وزارتی حاضر در جلسه، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایای در نظر گرفته شده برای روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری که بر اساس نتایج داوری هیات داوران جشنواره برگزیده شده اند، ارسال می شود تا روسای دانشگاه ها و موسسات به نمایندگی از مقام عالی وزارت به روابط عمومی های منتخب و حائز رتبه اهدا نمایند.

WhatsApp-Image-2020-07-06-at-17.23

12345