اخبار و رویدادها: برگزاری اولين جلسه سال جدید شورای دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری اولين جلسه سال جدید شورای دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹- ۱۰:۰۳:۰۹

برگزاری اولين جلسه سال جدید شورای دانشگاه صنعتی شاهرود

اولين جلسه حضوری سال 99 شورای دانشگاه صنعتی شاهرود، در خصوص بحث و تبادل نظر پيرامون ايجاد رشته های جديد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، اولين جلسه حضوری شورای دانشگاه صبح روز يكشنبه مورخ 8 تیرماه جاری در خصوص بحث و تبادل نظر پيرامون ايجاد رشته های جديد در سالن اجتماعات کوثر این دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد مهدی فاتح در ابتدا پيرامون شرايط به وجود آمده ناشی از انتشار ويروس كرونا، تعطيلی دانشگاه‌ها و برگزاری كلاس‌های آموزشی به صورت مجازی توضيحاتی ارائه نمود و در اين زمينه از زحمات معاون آموزشی، روسای دانشكده‌ها و اعضای هيات علمی قدردانی كرد.

رئیس دانشگاه همچنين با توجه به ماندگاری شرايط و پيش بينی برگزاری نيم سال اول به صورت غير حضوری، ايجاد زيرساخت های لازم در ايام تابستان جهت برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاين را خواستار شد و  در ادامه با اشاره به تنگناهای بودجه‌ای دانشگاه در شرايط كرونايی وعدم تناسب افزايش بودجه با افزايش هزينه ها و عدم تخصيص كامل اعتبارات، خواستار صرفه جويی در هزينه‌ها، مديريت مالی و اتخاذ راهكارهای لازم جهت افزايش درآمد و منابع درآمدی شد.

در ادامه این جلسه با ارائه توضیحات روسای دانشكده‌های مربوطه و معاون آموزشی و تحصيلات تكميلی، بحث و تبادل نظر پيرامون ايجاد رشته های جديد صورت پذیرفت و با ايجاد تعدادی رشته موافقت بعمل آمد و مقرر شد تا نسبت به اخذ مجوز ايجاد رشته از دفتر گسترش آموزش عالی وزارت متبوع اقدام لازم صورت گیرد.

10

در حاشیه این جلسه، مراسم تکریم از آقای دکتر مس فروش و معارفه آقای دکتر طحانیان برگزار شد. دکتر فاتح در این مراسم از زحمات دكتر مس فروش در مدت تصدی مديريت مركز ارتباطات و فناوری اطلاعات دانشگاه قدردانی نمود و برای دكتر طحانيان جهت قبول اين مسئولیت آرزوی توفیق کرد.

13

 

12

 

12345