اخبار و رویدادها: تقدیر رئیس دانشگاه صنعتی از دبیر همایش سلامت و زندگی شاهرود

تقدیر رئیس دانشگاه صنعتی از دبیر همایش سلامت و زندگی شاهرود
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹- ۰۸:۳۴:۴۹

تقدیر رئیس دانشگاه صنعتی از دبیر همایش سلامت و زندگی شاهرود

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با توجه به روند موفقیت آمیز همایش های سلامت و زندگی از دکتر علی یونسیان دبیر این سلسله همایش ها قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، سلسله همایش های سلامت و زندگی در این شهرستان تاکنون به عنوان رويدادی علمي با  هدف رشد و ارتقاي سطح سلامت جامعه و با در نظر گرفتن آخرين يافته‌هاي علمي روز و بهره مندی از مجرب‌ترين اساتيد در حوزه های مختلف آموزشی به میزبانی این دانشگاه برگزار شده است و در حال حاضر با توجه به شرایط بروز و وجود ویروس کرونا و محدودیت های پیش آمده مسیر آموزشی فوق در بستر مجازی دنبال می شود.

چگونگی شکل‌گیري و اهداف این همایش ها

همایش های سلامت و زندگی با همت دانشگاه علوم پزشکی تهران، 5 سالی است که در پایتخت برگزار می شود. در این راستا به همت دانشکده تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود و پیگیری های مستمر دکتر علی یونسیان عضو هیات علمی این دانشکده، از بهمن ۱۳۹۵ همایش های سلامت و زندگی با هدف آموزش آحاد جامعه در مورد مسائل مرتبط با سلامتی، مهارتهای زندگی، بهتر زیستن و رشد و ارتقاي سطح سلامت و آموزش در شاهرود نیز آغاز شد.

تاکنون ۵۶ دوره از این همایش ها با حمایت دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، فرمانداری، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی انتظامی شهرستان شاهرود در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شده که توانسته بستر آموزشی مفیدی را برای همشهریان رقم بزند. برخی از این همایش ها از جمله، ۱۵ دوره با کمک آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان، دو دوره برای دانشجویان پزشکی، یک دوره با کمک کمیته امداد ویژه زنان سرپرست خانوار به صورت اختصاصی برگزار شده است و با توجه به بحران کرونا سه دوره اخیر نیز به صورت مجازی انجام شد.

حضور در همه فعالیت ‌های سلسله همایش ‌های سلامت و زندگی اعم از کميته ‌ها، کارگاه و سخنراني ‌ها رايگان است و اصولا هدف از اين همايش‌ ها دسترسي مردم به علوم روز زندگي به بهترين نحو و بدون پرداخت هزينه است تا همه اقشار بتوانند از مباحث آن استفاده کنند.

با پیگیری مستمر دبیرخانه همایش های سلامت و زندگی، بهترین متخصصین کشور، استان و شهرستان به عنوان سخنران در این همایش ها حضور یافته اند. که مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر در هر کدام از همایش ها و استقبال مردم از قریب به 200 ساعت آموزش رایگان، نشان از رضایت همشهریان بوده که اين مهم باعث دلگرمي و ايجاد عزمي راسخ‌تر در ادامه اين رويداد علمي خواهد شد.

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود طی دیداری از زحمات دکتر یونسیان در فراهم سازی این بستر آموزشی قدردانی نمود.

 00 (15)

12345