اخبار و رویدادها: مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب شد.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب شد.
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹- ۰۷:۵۳:۳۲

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب شد.

به موجب حکمی دکتر حسین نیکوفرد عضو هیات علمی دانشکده شیمی به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در جلسه روز شنبه 24 خرداد ماه جاری دکتر حسین نیکوفرد عضو هیات علمی دانشکده شیمی به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید این دانشگاه معرفی و از زحمات دكتر هادي گرايلو به واسطه تصدی این حکم تقدیر به عمل آمد.

به استناد بند یک ماده چهار آئین نامه تشکیل بسیج اساتید مصوب شورایعالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و توافق مسئول بسیج اساتید این استان با رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به موجب حکمی از سوی مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، مسئول کانون بسیج اساتید این دانشگاه منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب العین قراردادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

توجه به اصول مهم نوسازی و تحول آفرینی هدفمند و انقلابی در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قراردادن نگاه مساله محور، اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه ها و فعالیت ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه، از الزامات فعالیت های این دوره سازمان بسیج اساتید می باشد.

ضروری است جنابعالی با استفاده از مجموعه همکاران از ظرفیت های علمی دانشگاه صنعتی شاهرود بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت های محوله پیوست حرکت نمایید.

روابط عمومی دانشگاه برای ایشان در پیشبرد هرچه بهتر و بیشتر اهداف این مجموعه آرزوی توفیق می نماید.

5

12345