اخبار و رویدادها: جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه

جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹- ۰۸:۳۴:۳۹

جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه

جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود در محل این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده مهندسی کشاورزی این دانشگاه روز سه شنبه 27 خرداد ماه جاری در محل این دانشکده برگزار شد.

01

00

در ابتدای این جلسه دکتر محمدرضا عامریان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشگاه به ارائه گزارشی از عملکرد دانشکده در  دوران تصدی خود پرداخت و در توسعه و ادامه این مسیر برای دکتر علی درخشان آرزوی موفقیت نمود.

دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از دکتر عامریان جهت تصدی ریاست این دانشکده از سال 1392 به اهمیت و مشکلات چنین مسئولیتهایی پرداخت و برای دکتر درخشان که دارای سابقه حرفه ای در این زمینه هستند، آرزوی توفیق نمود.

رئیس دانشگاه در این دیدار به چالش ها و تهدیدات بخش آموزش در شرایط کرونا اشاره نمود و با تاکید بر تغییر رویکرد و درک اهمیت موضوع، از همکاران جهت اجرای دروس و محتوای آموزشی به صورت غیرحضوری قدردانی کرد.

دکتر علی درخشان شادمهری نیز از حسن نظر مسئولین و همکاران دانشکده و دانشگاه در خصوص این انتصاب تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که با همدلی و همفکری بتوانیم در راستای توسعه دانشکده و دانشگاه قدم برداریم. وی با توجه به بعد مسافت پردیس کشاورزی با دانشگاه خواستار نگاه ویژه مسئولین به این دانشکده شد.

در ادامه این دیدار دکتر گودرزی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و دکتر قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به بیان نقطه نظراتی مربوط به این جلسه پرداختند.

در پایان این جلسه با اهدای لوحی از زحمات دکتر عامریان در سالیان تصدی ریاست دانشکده مهندسی کشاورزی تقدیر شد.

 

12345