اخبار و رویدادها: جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده تربیت بدنی دانشگاه

جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده تربیت بدنی دانشگاه
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹- ۰۸:۲۲:۳۰

جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده تربیت بدنی دانشگاه

جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه روز دوشنبه 26 خرداد ماه جاری در محل این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه تکریم و معارفه روسای دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه روز دوشنبه 26 خرداد ماه جاری در محل این دانشکده برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمد مهدی فاتح ضمن تقدیر و تشکر از دکتر علی یونسیان به واسطه خدمات چندین ساله و دیگر پیشکسوتان دانشکده تربیت بدنی که عمدتا در پست های سازمانی فعال بوده اند، بیان نمود: دکتر یونسیان علاوه بر مدیریت دانشکده در خصوص فعالیت های آموزشی و اجتماعی در قالب برگزاری مداوم همایش سلامت و زندگی در سه شنبه های اول هر ماه، توانستند مسئولیت اجتماعی خود را به درستی به انجام برسانند و در سطح دانشگاه و جامعه شاهرود تاثیرگزار باشند.

رئیس دانشگاه از دکتر اندام به دلیل پذیرش مسئولیت دانشکده تقدیر نمود و ایشان را فردی شاخص در حوزه های اجرایی و علمی در دانشگاه و دانشکده عنوان نمود و خواستار هماهنگی و همدلی بین مسئولین و همکاران و تعامل بین آنها جهت پیشبرد هر چه بهتر و بیشتر امور شد.

دکتر یونسیان در این جلسه به بیان گزارشی از فعالیت خود در طی سالیان گذشته پرداخت و افزود: تغییرات و تحولات و پیشرفت دانشکده تربیت بدنی، حاصل تعامل بین همکاران و مدیریت و به دنبال آن تعامل دانشکده با مسئولین دانشگاه بوده است. وی در ادامه سخنان خود به مشکلات موجود در دانشکده از جمله فضای فیزیکی این دانشکده که نیاز به تصمیم گیری جدی دارد، پرداخت.

دکتر رضا اندام نیز ضمن تشکر از حسن نظر مسئولین دانشگاه، از زحمات دکتر یونسیان به عنوان یکی از اساتید برجسته دانشکده و دیگر پیشکسوتان که اقدامات موثری برای پیشرفت این مجموعه به انجام رساندند، تقدیر نمود و با توجه به نقش و جایگاه دانشکده خواستار برنامه ریزی راهبردی دانشگاه در رشته تربیت بدنی شد و به بیان نقطه نظراتی در راستای پیشبرد اهداف و رشد هر چه بیشتر پرداخت.

در پایان این جلسه با اهدای لوحی از زحمات دکتر علی یونسیان در سالیان تصدی ریاست دانشکده تربیت بدنی تقدیر شد.

 

12345