اخبار و رویدادها: نشست وزیر، مدیران ارشد وزارت علوم، روسای دانشگاه ها با معاون اول رئیس جمهور

نشست وزیر، مدیران ارشد وزارت علوم، روسای دانشگاه ها با معاون اول رئیس جمهور
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹- ۰۸:۰۶:۲۵

نشست وزیر، مدیران ارشد وزارت علوم، روسای دانشگاه ها با معاون اول رئیس جمهور

نشست مدیران ارشد وزارت علوم با معاون اول رئیس جمهوری با هدف بررسی مسائل پیش روی آموزش عالی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نشست مدیران ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، امروز دوشنبه 26 خرداد ماه جاری در سالن شهدای جهاد علمی به صورت مجازی برگزار شد.

حضور رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این نشست مجازی

در این نشست که به صورت حضوری و مجازی با حضور روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور و همچنین دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، در خصوص مسائل پیش روی آموزش عالی گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت.

در ابتدای این نشست دکتر علی خاکی صدیق معاون آموزشی و دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گزارشی از فعالیت‌های حوزه خود ارائه نمودند.

در ادامه روسای برخی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور به ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداختند.

در پایان این نشست، دکتر منصور غلامی وزیر علوم به جمع بندی گزارش مدیران آموزش عالی و درخواست های دانشگاهی آنان پرداخت و در ادامه دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به ایراد سخنرانی پرداخت و بیانیه " آینده دانشگاه ها در ایران با عنوان "دانشگاه های جامعه محور و کارآفرین" قرائت و رونمایی شد.

 

خبر ادامه دارد..

157174061

000 (4)

12345