اخبار و رویدادها: دو روز مانده به پایان ثبت نام (بخش معارفی) سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

دو روز مانده به پایان ثبت نام (بخش معارفی) سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان
یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹- ۰۸:۱۹:۲۹

دو روز مانده به پایان ثبت نام (بخش معارفی) سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

دو روز مانده به پایان ثبت نام آزمون بخش معارفی و رشته های حفظ از بخش آوایی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور همچون سنوات گذشته در حال برگزاری است.

امسال سی و پنجمین دوره از این مسابقات با توجه به بروز ویروس کرونا به صورت مجازی و در بخش معارفی و رشته های حفظ از بخش آوایی بر اساس دستورالعمل اجرایی و با مراجعه به نشانی الکترونیکی Quranst.pnu.ac.ir برگزار می گردد.

گفتنی است مهلت ثبت نام تعیین شده برای شرکت در این جشنواره از 10 خرداد ماه تا 20 خرداد ماه 1399 بوده و زمان آزمون روز 27 خردادماه جاری از ساعت 8 الی 14 خواهد بود.

شایان ذکر است دانشجویان به هنگام ثبت نام نام استان و شهر محل تحصیل خود و در قسمت انتخاب مرکز، نام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را انتخاب نمایند.

همچنین در این آزمون نمره منفی لحاظ شده و هر دانشجو صرفاً حق شرکت در یک رشته را خواهد داشت. در صورتی که پذیرفته شدگان این مرحله در هر رشته آزمونی بیش از ظرفیت مجاز برای حضور در مرحله سراسری جشنواره باشند، نامبردگان به عنوان راه یافته نهایی به مرحله سراسری محسوب نشده و ارزیابی مجدد انجام خواهد شد که نحوه آن متعاقبا اعلام می گردد.

دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با خانم حلاجی کارشناس فرهنگی دانشگاه به  شماره 023-32391450 تماس حاصل نمائید.

12345