اخبار و رویدادها: تقدیر از اقدامات موثر دانشگاه صنعتی شاهرود در جلسه ی طرح کلان ژئومکانیک

تقدیر از اقدامات موثر دانشگاه صنعتی شاهرود در جلسه ی طرح کلان ژئومکانیک
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹- ۰۷:۴۵:۰۶

تقدیر از اقدامات موثر دانشگاه صنعتی شاهرود در جلسه ی طرح کلان ژئومکانیک

با حضور نمایندگان شرکت ملی نفت ایران، دانشگاه صنعتی شاهرود و شرکت های علاقمند به همکاری در شبکه ملی فناوری طرح، جلسه ای در محل مديريت اكتشاف شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، با هدف تبيين اقدامات انجام شده و برنامه هاي آتي طرح كلان كاربرد ژئومكانيك در اكتشاف منابع هيدروكربني و فناوري هاي نوين حفاري و مهندسي نفت در چاه هاي اكتشافي و تبادل نظر در خصوص ملحوظات اعضاي شبكه فناوري طرح ژئومكانيك و همچنین فراهم ساختن زمينه هاي ايجاد يا توسعه همكاري موثر في مابين، جلسه ای در تاریخ 10 خرداد ماه سال جاری با حضور نمایندگان شرکت ملی نفت ایران، دانشگاه صنعتی شاهرود و شرکت های علاقمند به همکاری در شبکه ملی فناوری طرح، در محل مديريت اكتشاف شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

در این جلسه مهندس میقانی نژاد سرپرست پژوهش و فناوری مدیریت اکتشاف با تبیین اهداف کلان طرح ژئومکانیک و ضرورت فراهم ساختن بستر مناسب توسعه و تجاری سازی فناوری ژئومکانیک، از اقدامات موثر و برنامه ریزی های انجام شده توسط دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر و تشکر نمود.

 در ادامه دکتر رمضان زاده  مجری طرح و همچنین دکتر سلطانزاده مشاور مدیریت فناوری طرح، به تشریح جلسات برگزار شده با شرکت ها طی ماه های پایانی سال گذشته و نیز تبیین مدل های همکاری پیش بینی شده برای پروژه های مصوب فاز اول طرح پرداختند.

لازم به ذکر است نمایندگان شرکت های علاقمند به همکاری در شبکه فناوری طرح ژئومکانیک زمینه های علاقمندی و نحوه همکاری موردنظر خویش را تبیین نمودند.

 

8000000

12345