اخبار و رویدادها: پیام تبریک روابط عمومی دانشگاه به مناسبت حلول ماه شوال وعید سعید فطر

پیام تبریک روابط عمومی دانشگاه به مناسبت حلول ماه شوال وعید سعید فطر
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹- ۱۱:۵۰:۲۰



أللّهُمَّ أهْلَ الکِبریآء وَالعَظَمَة وأهلَ الجُودِ وَالجَبَروتِ وَأهلَ العَفْوِ وَالرَّحْمَة

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت                        صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

صدای پای عید می آید و طنین آن در گوش جهانیان به زمزمه می نشیند، سرور بندگی در جان ها قوت گرفته، رهایی از آتش خشم الهی نویدبخش دل های عاشق حضرت دوست می شود و دل های مؤمن بر سر دو راهی عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلاتکلیف مانده که از آمدن آن یک دل شاد باشد و از رفتن آن یک دل محزون.

ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی، مبارزه با نفس و تلاش برای درک هر چه بیشتر مفاهیم و معانی نیک انسانی و اخلاقی بار دیگر بر ما گذشت و امید داریم که در این ماه مبارک نیز تولدی دیگر را در زندگی معنوی و مادی خود تجربه کرده باشیم.

عید سعید فطر، عید پایان یافتن رمضان نیست عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش و تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، حلول ماه مبارک شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، این روز الهی که روز پاداش دادن به بندگان صالح و صابر خداوند است را به تمام مسلمین جهان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماید و امید دارد که با فرا رسیدن این عید سعید و با از سرگذراندن این ماه مبارک، تهذیب نفس برای ما غنای واقعی پیدا کند و تبلور آن در رفتارهای فردی و اجتماعی تک تک ما رویت شود.

12345