اخبار و رویدادها: طرح عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان طرح برگزیده شناخته شد.

طرح عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان طرح برگزیده شناخته شد.
سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹- ۱۲:۰۵:۵۲

طرح عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان طرح برگزیده شناخته شد.

دکتر جواد قالیبافان عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود، به عنوان مجری طرح برگزیده در رفع مشکلات و رونق تولید استان های کشور برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و براساس اعلام مدیرکل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سال قبل، طرح های برگزیده دانشگاه ها و مراکز علمی در راستای رفع مشکلات و رونق تولید استانهای کشور مشخص شدند. در این راستا طرح تحقیقاتی-کاربردی دکتر جواد قالیبافان عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و رباتیک تحت عنوان «طراحی و ساخت آنتن های VIP کوله ای» به عنوان طرح برگزیده شناخته شده است.

در حکمی که از سوی دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده است، چنین آمده است:

«مجری محترم طرح برگزیده در رفع مشکلات و رونق تولید استان های کشور، نظر به تلاش های مستمر جنابعالی در ارتباط با صنعت و دانشگاه و فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصت های این عرصه در جهت عرضه فناوری و پاسخگویی به نیازهای استانی و منطقه ای، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر این وزارت از ارائه این طرح به عمل می آید. امید داریم حلقه ارتباط صنعت و دانشگاه، با دستان توانایتان بیش از پیش تقویت و شاهد پیشرفت همه جانبه کشور در تمامی استان ها باشیم. از خداوند متعال برای جنابعالی، موفقیت روزافزون و بهروزی مسالت داریم.».

روابط عمومی دانشگاه نیز کسب این موفقیت را به ایشان و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می نماید.

 

800000

 

12345