اخبار و رویدادها: مراسم بزرگداشت روز معلم دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد.

مراسم بزرگداشت روز معلم دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد.
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹- ۱۳:۵۹:۰۰

مراسم بزرگداشت روز معلم دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد.

معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و دهه سرآمدی آموزش ارتباط مجازی با اساتید این دانشگاه برقرار نمود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، معاونت آموزشی دانشگاه، مراسم بزرگداشت روز معلم را به صورت مجازی در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ۹۹ برگزار نمود.

در این مراسم که با حضور دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه، دکتر ناصر گودرزی معاون آموزشی، اعضای هیات علمی و اساتید پیشکسوت به صورت مجازی در دفتر این معاونت برگزار شد، ابتدا دکتر فاتح طی سخنانی با تبریک روز معلم و استاد و ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: این مراسم برای تقدیر از زحمات همکاران ارجمند و عزیزانی که با شاخص های معاونت آموزشی، به عنوان نمونه و سرآمد آموزشی در دانشگاه برگزیده شده اند برگزار و به دلیل شرایط کرونایی به صورت الکترونیکی اجرا می شود.

رییس دانشگاه با تشکر از تلاش اساتید در برگزاری کلاس های آنلاین و ورود به عرصه ارائه دروس به صورت مجازی، با توجه به بیس مرکز آموزش های مجازی در دانشگاه، گفت: دانشگاه در اقدامی پیشگامانه در اولین فرصت وارد فضای مجازی شد و تهدید پیش آمده را به فرصتی در حوزه آموزش تبدیل نمود و این جهت گیری مناسب به سمت فناوری های جدید نشان از همکاری مستمر اساتید است. وی به شرایط سخت مالی در سال 98 و بروز مجدد این شرایط مالی در سال جدید اشاره کرد و گفت: با پیشبرد سیاست های موفق گذشته باز هم در شرایط سخت مالی به خوبی دانشگاه را پیش خواهیم برد.

IMG_0002

ایشان بر راه های مختلف کسب درآمد در دانشگاه پرداخت و با تاکید بر تقویت کارهای بین المللی اظهار خرسندی نمود: به همت اساتید فرهیخته و تلاش مثبت شما، دانشگاه به همراه 40 دانشگاه دیگر ایران در رتبه بندی تایمز قرار گرفته است. دکتر فاتح به تاسیس مراکز مختلف کارآفرینی در دانشگاه اشاره نمود و با توجه به اقدام مناسب زیرساختی در سال های پیشین، در خصوص تبدیل به دانشگاه کارآفرین اظهار امیدواری کرد.

رئیس دانشگاه ضمن بیان وضعیت ثبات دانشجو در طی سه سال گذشته این آمار را حاصل توجه به درخواست های دانشجو از جمله فراهم سازی اسکان دانشجو عنوان نمود..

دکتر گودرزی معاون آموزشی دانشگاه در ادامه این مراسم مجازی به شرایط آماری دانشگاه از لحاظ تعداد دانشجو، شرایطی که از اسفند ماه با آن مواجه هستیم و همچنین تصمیماتی که گرفته شده و آنچه در آینده رخ خواهد داد اشاره نمود. ایشان به بیان آماری از تعداد دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی و مرتبه های علمی اساتید در این معاونت پرداخت و گفت: استاندارد نسبت دانشجو به هیات علمی در اکثر دانشکده ها رعایت شده است و از لحاظ هرم اعضای هیات علمی در وضعیت مناسب مابین استادیار و دانشیار قرار داریم.

IMG_0003

دکتر گودرزی در ارتباط با اعضای هیات علمی به بیان دغدغه های دانشجویی و نگرانی های این روزهای حوزه آموزش پرداخت و با بیان اینکه همه دانشجویان پرونده الکترونیکی دارند ابراز داشت: با توجه به وجود بستر آموزش مجازی از گذشته در دانشگاه توانستیم در کمترین زمان بهترین بهره برداری آموزشی را در داشته باشیم تا دانشجویان کمترین لطمه را در این ایام ببینند. وی گفت: با وجود اینکه از 23 فروردین آموزش مجازی در دانشگاه صورت گرفت، اما با این حال در طی هفته های آتی به دنبال برگزاری کارگاهی جهت بهبود کیفیت مجازی برای اساتید هستیم و بنا داریم پس از بازگشایی دانشگاه ها دروس عملی به صورت فشرده برگزار و قبل امتحانات یک هفته جهت رفع اشکال دروس در نظر گرفته شود.

معاون آموزشی از برگزاری مجازی امتحانات دروس معارف اسلامی و عمومی خبر داد که اخبار تکمیلی طی اطلاعیه ای اعلام خواهد شد. ایشان با در نظر گرفتن احتمال وجود و بروز مجدد این بیماری در سال آتی، سیاست معاونت آموزشی دانشگاه را در راستای آمادگی شرایط احتمالی عنوان نمود و تاکید داشت که دانشجویان تمامی اخبار موثق را از بخش معاونت آموزشی و سایت اصلی دانشگاه دنبال نمایند.

در پایان اسامی اساتید و کارشناسان نمونه آموزشی اعلام و از آنها تقدیر شد.

ليست اعضاي هيات علمي و کارشناسان نمونه آموزشي 99اردیبهشت

 

 

12345