اخبار و رویدادها: قابل توجه دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی

قابل توجه دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی
شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹- ۱۵:۰۵:۱۳

قابل توجه دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی

قابل توجه دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی (اطلاعیه شماره 3)

دانشگاه صنعتی شاهرود

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

اطلاعیه شماره 3

قابل توجه دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود

احتراماً پیرو اطلاعیه شماره 2 این مدیریت به پیوست مواردی را جهت تسهیل و رفاه دانشجویان به استحضار می رساند:

1. همچنان از پذیرفتن درخواست های حضوری دانشجویان تا عادی شدن اوضاع معذوریم و فقط از روش های مجازی که در اطلاعیه های 1 و 2 و اطلاعیه حاضر آمده است پاسخگوی عزیزان خواهیم بود.

2. دانشجویان گرامی جهت پیگیری کلیه امور آموزشی مانند حذف دروس، حذف نیمسال تحصیلی و سایر موارد و مشکلات آموزشی و هر درخواستی که قبلا نیاز به مراجعه حضوری بود می توانند از طریق سیستم گلستان به شرح زیر اقدام نمایند:

3. دانشجو می تواند درخواست خود را از طریق منوی پیشخوان خدمت- درخواست بررسی مشکلات آموزشی/ درخواست جدید و با انتخاب نوع درخواست (درخواست کلی بررسی مشکلات آموزشی)، در قسمت درخواست (اول، دوم، سوم و چهارم) نوع تقاضای خود را به همراه توضیحات نوشته و در سمت پیوست درخواست، مدارک لازم را قرار دهد و در قسمت خلاصه درخواست، توضیحات ضروری را درج نموده و گزینه ایجاد را کلیک نماید. پس از دریافت کد رهگیری مجدد وارد منوی پیشخوان خدمت شده و درخواست خود را با درج کامل توضیحات ضروری تأیید نموده و گردش کار را تا وصول نتیجه پیگیری نماید. درخواست دانشجو پس از تأیید دانشکده در جلسه تحصیلات تکمیلی بررسی شده و نتیجه آن به دانشجو اطلاع رسانی خواهد شد. دانشجویان می توانند گردش کار را از طریق همان سیستم گلستان تا تأیید نهایی تحصیلات تکمیلی پیگیری نمایند.

4. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که فقط پایان نامه و یا رساله دارند و در بازه انتخاب واحد موفق به انتخاب واحد نشده اند و لذا سرترم تحصیلی آنها بسته است، دانشگاه با ثبت نام آنها مساعدت می نمایند. برای این کار دانشجو لازم است ابتدا با کارشناس مربوطه در تحصیلات تکمیلی طبق جدول زیر تماس حاصل نماید و سپس پس از 24 ساعت پس از تماس درخواست خود را از طریق منوی پیشخوان خدمت، مطابق فرآیند مندرج در بند 2 ثبت نماید. این دانشجویان لازم است مبلغ جریمه دیر کرد، و همچنین مبلغ شهریه موظف تحصیلی خود را طبق مصوبه هیأت امنا پرداخت نمایند تا انتخاب واحد آنها ثبت گردد.

-

5. متقاضیانی که در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی شاهرود مشغول به تحصیل هستند و یا فارغ التحصیل شده اند و می خواهند به عنوان دانشجوی استعداد درخشان با شرایط بدون آزمون در فراخوان پذیرش دانشجویان دکتری دانشگاهها شرکت نمایند لازماست فرمهای مورد نظر را تکمیل و به پست الکترونیکی زیر ایمیل نمایند. بدیهی است پس از بررسی و تایید، فرم مربوطه به همان ایمیل ارجاع (Reply) خواهد شد. F.babamohammadi21@yahoo.com

6. جهت مساعدت با دانشجویان عزیز در شرایط حاضر ایجاد شده ارسال مدارک شامل)تایید گواهی ها، گواهی موقت و دانشنامه( از  طریق پست پیشتاز در دانشگاه در حال بررسی است و به محض نهایی شدن در اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود