اخبار و رویدادها: تبریک روابط عمومی دانشگاه به مناسبت فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد

تبریک روابط عمومی دانشگاه به مناسبت فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد
جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹- ۱۷:۳۴:۱۰

تبریک روابط عمومی دانشگاه به مناسبت فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد

روابط عمومی دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره)، فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد را به همه اساتید فرهیخته و جامعه دانشگاهی معزز، صمیمانه تبریک عرض می نماید.

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 "معلم متحول کننده‏ جان لایعلم انسان‌ها به روان عالم است". مقام معظم رهبری(مدّظله العالی)

در سپیده دم ازل آن زمان که سازندگی کائنات آغاز می‌گردید و کتاب تکوین گشوده می‌شد، نخستین کلمه‌ای که با قلم تقدیر بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه زیبای استاد بود و سر فصل این کتاب کهن به تعلیم و تربیت اختصاص یافت.
عالم مبهوت عظمت پروردگاری است که دانش، خرد و معرفت را زینت سروری آدمیان قرار داد، به راستی چه مقامی والاتر از معلمی است که باروری اندیشه، انسان سازی، کمال بخشی، سختکوشی و خردورزی؛ رسالت راستین و الهام بخش وجود اوست. تلاش و کوشش اساتید در امر گرانمایه تربیت و پرورش نسلی جوان و آرمانگرا برای اعتلای ایران اسلامی حقیقتا شایسته سپاس و شایان ستایش است. دانشگاه صنعتی شاهرود با برخورداری از اساتید فرزانه و فرهیخته، پیشرو در تحقق جامعه‌ای است که نمود حقیقی نتایج ارزشمند علمی در آن تجلی می‌یابد.

اساتید و معلّمان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رکن نظام آموزشی

روابط عمومی دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره)، فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد را به همه اساتید فرهیخته و جامعه دانشگاهی معزز، صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزومند است ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی، از جان مایه می‌گذارید در کنف الطاف خاصه خویش قرار دهد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود

 

12345