اخبار و رویدادها: پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز
شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹- ۰۹:۴۱:۱۳

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه در پیامی به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز، با ادای احترام به مقام والای ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس، پیروزی و موفقیت کشور در صحنه‌های مختلف، بالاخص ایام مواجهه با ویروس کرونا را نیازمند تقویت روحیه ایثار و فداکاری برشمرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه در پیامی به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز، با ادای احترام به مقام والای ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس، پیروزی و موفقیت کشور در صحنه‌های مختلف، بالاخص ایام مواجهه با ویروس کرونا را نیازمند تقویت روحیه ایثار و فداکاری برشمرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

تاریخ ایران عزیز بیان کننده صحنه‌های ایثار و جان‌فشانی دلیرمردانی است که در مواقع بحران و خطر، برای حفظ این آب و خاک و دفاع از کشور، عزیزترین سرمایه‌های خود را فدا کرده‌اند و در دفاع از ارزش‌ها، تا پای جان ایستاده‌اند.

شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، نمونه های ایثار و ازخودگذشتگی هستند که درس صبوری و استقامت آموخته و امنیت و آرامش را برای این سرزمین به ارمغان آورده‌اند.

روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

امروز هم در شرایطی که کشورمان با بحران فراگیری به نام "بیماری کرونا" مواجه است، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند این روحیه ایثار، فداکاری و امید هستیم که نمونه بارز آن، در تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر "مدافعان سلامت" تجلی یافته است.

بی‌تردید پیروزی و موفقیت در صحنه مبارزه با این بحران، همانند تمامی صحنه‌های حساس کشور، جز با همدلی و همکاری همه بخش‌های جامعه، اعمال مدیریت جهادی و تقویت روحیه ایثار و فداکاری، به دست نمی‌آید.

اینجانب با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد انوار قدسی اهل بیت و همچنین گرامی‌داشت روز پاسدار و روز جانباز، به مقام والای همه پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بالاخص همکارانمان در دانشگاه ادای احترام می‌کنم و از اینکه به خاطر شرایط خاص کنونی، امکان دیدار و حضور در جمع صمیمی پاسداران و جانبازان عزیز را نداریم، پوزش می‌طلبم.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود نیز موفقیت، سلامت و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی، بویژه پاسداران و جانبازان و و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

 

12345