اخبار و رویدادها: اطلاعیه مهم شماره 1 مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه (ویژه اساتید)

اطلاعیه مهم شماره 1 مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه (ویژه اساتید)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸- ۱۸:۳۸:۲۱

اطلاعیه مهم شماره 1 مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه (ویژه اساتید)

با توجه به برگزاری کلیه دروس تئوری دانشگاه به صورت الکترونیکی، متقضی است کلیه اساتید محترم به موارد ذیل توجه نمایند.

  1. کلیه اساتید (اعضای هیات علمی و اساتید مدعو) به وب سایت دانشگاه به آدرس www.shahroodut.ac.ir مراجعه نموده و با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد صفحه شخصی خود شوند.
    • در صورت بروز هرگونه مشکل در ورود به صفحه شخصی می توانید با شماره تلفن 02332392204الی 9 داخلی 3031 و داخلی 2567 تماس و یا به آدرس websupport@shahroodut.ac.ir ایمیل ارسال نمایید.
  2.  مقتضی است اساتید محترم طبق برنامه آموزشی ترم، محتوای الکترونیکی درس خود را آماده و در صفحه شخصی خود در بخش محتوای الکترونیک به تفکیک هر درس بارگذاری نماید.
    • راهنمای ورود به سایت و تولید محتوای الکترونیکی در آدرس (لینک) در دسترس می باشد.
    • در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی با شماره تلفن 32392204الی 9 داخلی 3031و داخلی 2567 تماس حاصل فرمایید.
  3.  برای دروس لیست پیوست 1 محتوای الکترونیکی بارگذاری شده است و نیاز به تولید محتوا نمی باشد. در صورت لزوم، اساتید می توانند محتوای الکترونیکی تکمیلی خود را در صفحه شخصی و در بخش محتوای الکترونیک درس مربوطه بارگذاری نمایند.
  4. کلاس آنلاین رفع اشکال دانشجویان برای دروس لیست پیوست 1 طبق برنامه اعلام شده از تاریخ 17/12/98 برگزار می گردد. اساتید می توانند کلاسهای آنلاین را در زمان مشخص شده در منزل برگزار نمایند.راهنمای شرکت در کلاس آنلاین ویژه اساتید
    • جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری کلاس می توانید با شماره تلفن 32393580 تماس حاصل فرمایید.
  5. جهت رفع اشکال دروسی که در لیست پیوست1 قرار ندارند، دانشجویان در بخش پرسش و پاسخ هر درس سوالات خود را مطرح می نمایند، لذا متقضی است اساتید مربوطه با دسته بندی سوالات، به صورت متناوب یک فیلم آموزشی آماده نموده و در صفحه مربوط به هر درس بارگذاری نمایند.

*پیوست ها:
پیوست 1

اطلاعیه شماره 2 مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه (ویژه دانشجویان)

12345