اخبار و رویدادها: بزرگداشت روز ملی مهندسی و تقدير از همکاران مدیریت فنی و طرح های عمرانی دانشگاه

بزرگداشت روز ملی مهندسی و تقدير از همکاران مدیریت فنی و طرح های عمرانی دانشگاه
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸- ۱۴:۰۳:۲۳

بزرگداشت روز ملی مهندسی و تقدير از همکاران مدیریت فنی و طرح های عمرانی دانشگاه

به مناسبت گرامیداشت روز ملی مهندسی، طی جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود از كاركنان مدیریت فنی و طرح های عمرانی دانشگاه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، صبح روز چهارشنبه 7 اسفند ماه جاری و در حاشیه جلسه شورای فنی دانشگاه، به مناسبت گرامیداشت روز ملی مهندسی، طی جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه از زحمات كاركنان مدیریت فنی و طرح های عمرانی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

IMG_0001-2

دكتر فاتح رئیس دانشگاه در این دیدار ضمن تبریك این روز، بکارگیری دانش و مهارت لازم و تعهد در امور طراحی، ساخت و .. را در فعالیت های مهندسی ضروری عنوان نمود و گفت: عدم نظارت، سهل انگاری و در برخی مواقع سوء استفاده از شرایط، صدمه فراوانی برای جامعه مهندسی به ویژه بخش عمرانی خواهد داشت و موجب کاهش کیفیت کار می شود.

دکتر فاتح: تاکید بر دقت نظر در همه امور مهندسی

رئیس دانشگاه در این جلسه تقدیر از جامعه مهندسی را نشانه قدردانی از خدمات افراد دانست و بر دقت نظر در پیشبرد این امور تاکید نمود و گفت: حوزه مدیریت عمرانی دانشگاه باید با دقت، ظرافت و حساسیت بالایی امور را به پیش ببرد و پروژه های در دست ساخت طبق برنامه زمان بندی اجرا و تعمیرات دوره ای و روزمره با حساسیت پیگیری شود. وی همچنین بر بحث زیباسازی فضا و محوطه سازی دانشگاه تاکید نمود.

دکتر فاتح در پایان با یاداوری شرایط حساس و ویژه کشور، به رعایت نکات بهداشتی و توجه کافی بهداشت محیط به دلیل شیوع جامعه به ویروس کرونا تاکید و خواستار حفظ آرامش و جلوگیری از پخش شایعات شد.

دکتر رضا شیخ معاون اداری و مالی دانشگاه نیز ضمن تبریک روز مهندس، بر دقت نظر در همه شرایط توسط مهندسین و ارائه پیشنهادات بهره­وری در حوزه کاری تاکید نمود و گفت: با تنظیم مقررات باید برای افزایش بهره­وری تلاش کرد.

مهندس صادقی مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه ضمن تبریك این روز به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های عمرانی دانشگاه پرداخت. وی همچنین از حمایت های رئیس دانشگاه و پشتیبانی حوزه های مختلف دانشگاه جهت انجام فعالیتهای عمرانی و تعمیراتی دانشگاه تقدیر نمود.

12345