اخبار و رویدادها: پیام تبریک رئیس دانشگاه به نماینده منتخب مردم شهرستان های شاهرود و میامی

پیام تبریک رئیس دانشگاه به نماینده منتخب مردم شهرستان های شاهرود و میامی
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸- ۱۰:۰۰:۱۸

پیام تبریک رئیس دانشگاه به نماینده منتخب مردم شهرستان های شاهرود و میامی

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود خطاب به علي اصغر خاني منتخب مردم شریف شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح رئیس این دانشگاه طی پیامی انتخاب شايسته علي اصغر خاني منتخب مردم شریف شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

جناب آقاي علي اصغر خاني

نماينده منتخب مردم شريف شهرستان­هاي شاهرود و ميامي در مجلس شوراي اسلامي

با سلام و احترام؛

 انتخاب شايسته جنابعالي را تبريك مي گويم و توفيق روزافزون شما را در خدمت به مردم شريف آرزومندم. از خدمات جناب آقاي سید حسن حسيني شاهرودي نماينده محترم تشكر مي نمايم.

مردم بزرگوار ما با تشكيل اقيانوس عظيم در تشييع پيكر پاك سردار شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني نشان دادند كه هرگز مدافعان خود را در دفاع مقدس، مقابله با داعش و تهاجم آمريكا فراموش نخواهند كرد و همواره قدرشناس شهدا، رزمندگان دلاور و خادمان صديق خود هستند. اين بار نيز با خلق حماسه ای دیگر با حضور در پاي صندوق هاي راي بر ميثاق خود در حفاظت از كشور و دستاوردهاي انقلاب اسلامي پاي فشردند. اینک، فرصت مغتنمی است که منتخبان ملت با قانونگذاری و پیگیری مطالبات مردمی، گشایش امور بویژه در عرصه اقتصادی و معیشتی مردم را فراهم آورند.

اينجانب با شكر به درگاه الهي و عرض تبريك ولادت امام باقر (ع)، دست نماينده منتخب و از تبار سرداران دلاور را در خدمت خالصانه به مردم عزيز مي فشارم و ظرفيت بزرگ دانشگاه صنعتي شاهرود را در عرصه آموزشي، پژوهشي، فناوري و كارآفريني براي حل معضلات كشور يادآوري مي نمايم. اين دانشگاه پر افتخار كه همواره مورد حمايت مردم باصفاي اين ديار و چشم اميد آنها بوده است در راستاي رهنمودهاي رهبر معظم براي اقتدار علمي و فناوري ايران عزيز مجدانه تلاش مي كند و به سوي دانشگاه كارآفرين قدم بر مي دارد.

 اميدوارم با بهره گيري از فرصتها و ايجاد وفاق و همدلي بتوانيم در جهت رفع رنجهاي مردم عزيزمان و پيشرفت دانشگاه پر افتخار صنعتي شاهرود قدم هاي موثري برداريم.

با آرزوي توفيق الهي

محمدمهدي فاتح

رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود

ششم اسفند ماه ۱۳۹۸

12345