اخبار و رویدادها: دیدار دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیأت علمی گروه های آموزشی زبان های خارجی، دروس عمومی و معارف اسلامی

دیدار دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیأت علمی گروه های آموزشی زبان های خارجی، دروس عمومی و معارف اسلامی
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸- ۱۰:۲۶:۴۲

دیدار دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیأت علمی گروه های آموزشی زبان های خارجی، دروس عمومی و معارف اسلامی

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی گروه های آموزشی زبان های خارجی، دروس عمومی و گروه آموزشی معارف اسلامی این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، هیات رئیسه دانشگاه روز دوشنبه پنجم اسفند ماه جاری با شورای آموزشی گروه زبان های خارجی و دروس عمومی و گروه معارف اسلامی این دانشگاه در محل تالار كوثر دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

در این دیدار دكتر محمدمهدی فاتح رئیس این دانشگاه، برگزاری چنین جلساتی را سبب همفكری، همدلی و پیشبرد اهداف دانشگاه عنوان نمود و اظهار امیدواری كرد: مشكلات طرح شده در خصوص نحوه ارائه دروس عمومی، معارف اسلامی و زبان خارجی، امتیاز دهی به فعالیتهای علمی و پژوهشی همکاران دانشگاهی در این حوزه ها با بررسی همه جانبه توسط مسئولان ذیربط و پیگیری مدیران گروه ها طبق ضوابط و مقررات مرتفع شود.

IMG_0002

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن استقبال از نظرات ارزشمند اعضای هیات علمی این دو گروه آموزشی جهت فعالیت های مستمر برای پیشبرد اهداف دانشگاه، خاطر نشان كرد: هر یك از شما با طرح موضوعات مفید از دیدگاه خود در اداره امور به ما كمك می كنید و همین نظرات، پیشنهادات و راه حل های شماست كه موجبات پیشرفت دانشگاه را فراهم می سازد. دکتر فاتح پیرامون مسایل و معضلات پیشروی جامعه و دانشگاه در ادامه سخنان خود حل معضلات فرهنگی را به عنوان وظیفه همگانی و امری قابل توجه مطرح نمود و كمك همگانی افراد را خواستار شد.

در این جلسه دكتر ابوطالب ایرانمهر مدیر گروه آموزشی زبان انگلیسی و دروس عمومی ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در این گروه، به بیان نیازمندی­ها، مشکلات و پیشنهادات مرتبط با این گروه آموزشی پرداخت. همچنین دكتر انطیقه­چی مدیر گروه آموزشی معارف اسلامی در این جلسه گزارشی در خصوص این گروه آموزشی و تعداد اعضای هیات علمی آن پرداخت و درخواست­های مورد نیاز گروه را بیان نمود.

IMG_0014

در پایان این دیدار پس از بیان نقطه نظرت اعضای هیات علمی حاضر در جلسه، دکتر گودرزی معاون آموزشی، دکتر دستفان معاون پژوهشی و دکتر شیخ معاون اداری و مالی به سوالات طرح شده توسط اعضای هیات علمی حاضر در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

IMG_0005

12345