اخبار و رویدادها: دیدار هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی معماری وشهرسازی

دیدار هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی معماری وشهرسازی
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸- ۱۴:۱۲:۲۹

دیدار هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی معماری وشهرسازی

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشكده مهندسی معماری وشهرسازی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 28 بهمن ماه سال جاری از دانشكده مهندسی معماری وشهرسازی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0008

IMG_0004

درابتدای جلسه دکتر کلات جاری رئیس دانشكده مهندسی معماری و شهرسازی دانشگاه ضمن تشكر از حضور هیأت رئیسه، گزارشی در خصوص وضعیت فعلی دانشکده و ارائه آماری از تعداد دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، اعضای هیأت علمی، تعداد مقالات و تجهیزات خریداری شده طی یك سال اخیر ارائه نمود و در ادامه به بیان ارائه پیشنهاداتی در زمینه حل مشکلات دانشکده پرداخت.

دکتر فاتح رئیس دانشگاه در این دیدار ضمن خیر مقدم و تبریک روز زن به همکاران به ویژه بانوان این دانشکده، از اعضای هیأت علمی به دلیل تلاش صمیمانه خود جهت بهبود روند توسعه دانشکده تقدیر نمود و خاطر نشان كرد: این دیدار فرصت مغتنمی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات اعضای هیأت علمی به جهت پیشرفت دانشگاه می باشد.

دكتر فاتح با اشاره به تقاضا محور بودن رشته معماری، بیان داشت: نگاه هیأت رئیسه به این دانشکده به واسطه استقبال دانشجویان و جذابیت خاص رشته معماری در تصمیم گیری ها دانشگاه در اولویت است. ایشان همچنین برگزاری جلسات هم اندیشی را برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت دانشکده موثر عنوان نمود و با تاکید بر پیش بردن مشورتی امور دانشگاه، ابراز داشت: اطلاع از مقررات، قوانین، آیین نامه ها، شیوه نامه ها، وظایف سازمانی افراد نسبت به هم و دانشگاه می تواند به آنها کمک کند تا امور حرفه ای را درست پیش ببرند و علاوه بر حل معضلات فردی باعث کاهش مشکلات دانشگاه شوند.

در ادامه این جلسه اعضای هیأت علمی این دانشکده در خصوص نقطه نظرات خود با هیأت رئیسه دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

12345