اخبار و رویدادها: استقبال با شکوه دانشجویان از جشن بزرگ ریحانه النبی

استقبال با شکوه دانشجویان از جشن بزرگ ریحانه النبی
یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸- ۱۵:۱۷:۰۳

استقبال با شکوه دانشجویان از جشن بزرگ ریحانه النبی

به مناسبت ولادت دخت نبی اکرم (س)، جشن بزرگ ریحانه النبی دانشگاه صنعتی شاهرود با استقبال چشمگیر دانشجویان مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز شنبه 26 بهمن ماه جاری به همت اداره کل امور فرهنگی دانشگاه جشن بزرگ ریحانه النبی به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم (س)، در تالار شقایق های این دانشگاه با استقبال چشمگیر دانشجویان برگزار شد.

photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۶_۰۸-۳۶-۳۴

در ابتدا این جشن دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س)، با ایراد سخنانی به ارزش و جایگاه زن در اسلام و در جامعه امروز ایران اسلامی اشاره نمود و حضور دانشجویان به ویژه دختران را در عرصه های دانشگاهی مبین این امر دانست.

دکتر فاتح آینده کشور را در دستان جوانان و دانشجویان عنوان نمود و خاطر نشان کرد: دختران سرمایه های بزرگی برای کشور هستند که می توانند در آینده علاوه بر نقش مادری خود، با حضور موثر و موفق، باعث پیشرفت کشور شوند. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی بر اتحاد و انسجام هر چه بیشتر ملی تاکید کرد.

سخنرانی دکتر حسین صائمی دکتری تخصصی روانشناسی، مشاور و درمانگر در خصوص ترمیم روابط، همسرایی گروه میعاد دانشگاه، مداحی، اجرای کانون موسیقی دانشگاه، اجرا کانون تئاتر دانشگاه و استند آپ نیز از جمله برنامه های این جشن بزرگ دانشجویی بود.

 

12345