اخبار و رویدادها: آغاز به کار بیستمین نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری ایران در شاهرود

آغاز به کار بیستمین نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری ایران در شاهرود
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸- ۱۲:۳۶:۱۵

آغاز به کار بیستمین نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری ایران در شاهرود

بیستمین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران برای اولین بار در استان و در شهر شاهرود گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آیین افتتاح بیستمین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران صبح روز شنبه 12 بهمن ماه جاری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان شهرستانی و شهر برای اولین بار در استان و در شاهرود برگزار شد.

IMG_0059

IMG_0000

با توجه به اینکه نمایشگاه علوم و فنون فرصتی برای ارائه محتوا و رویکرد علمی و فناوری و جذابیت های دیگر می باشد، شرکت های مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود از جمله شرکت نوین فناوران ستاره برتر آسیا (سوبلا)، شرکت سولارکار و شرکت شهاب نیز در این نمایشگاه حضور یافتند.

در این نمایشگاه تلاش شده است تا با ورود به حوزه های علمی، فرهنگی و نشاط اجتماعی، محیطی مناسبی برای شهروندان شاهرودی در دهه مبارک فجر محیا شود و علاوه بر آیتم های علمی و فناوری، اقدامات و دستاوردهای مبتکران و محققان، صنایع دستی، حیات وحش، ارائه هنرهای تجسمی و نمایشی و ... را به نمایش گذارد.

برای اولین بار در استان و در شهر شاهرود

محمد اردلان معاون نمایشگاهی موزه علوم و فناوری ایران، برقراری عدالت آموزشی و گسترش توسعه شهروند علمی، آشنایی با تاریخ و سیر تحول علوم و فناوری ها و نمایش ابزار و اندیشه‌های دانشمندان گذشته در زمینه‌های علمی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

این نمایشگاه با همکاری پارک علم و فناوری و موزه آب شاهرود از ۱۲ لغایت ۱۸ بهمن ماه دایر می باشد و بازدید آن برای عموم شهروندان از ساعت 8:30 تا 13 و 16 تا 19:30 در مجموعه ورزشی ولی عصر شهرداری شاهرود واقع در میدان هفتم تیر خیابان آیت الله طاهری آزاد است.

 

12345