اخبار و رویدادها: پیام رییس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

پیام رییس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸- ۰۸:۲۷:۰۶



بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه عظیم اقیانوس مردمی در تشییع پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی نشان داد که انقلاب اسلامی ایران در چهل و یکمین فجر خود زنده است. امسال ملت سرفراز ایران با سینه ای پر خروش از خشم نسبت به استکبار جهانی در چهلمین روز ترور ناجوانمردانه سردار قلب ها به استقبال راهپیمایی ۲۲ بهمن می رود.
ایران عزیز با خلق حماسه مقاومت مستمر در برابر تحریم های ظالمانه آمریکا به جهانیان اثبات کرد که جز زبان عزت و کرامت بر نمی تابد و با دلاوری و رشادت پای حفظ استقلال سیاسی خود ایستاده است و با اهدای خون خود تسلیم تهدیدهای دشمن نخواهد شد. ملت سرفراز ایران با اتکال به خداوند بزرگ، ایثار و وحدت مثال زدنی از این پیکار مقدس باز نخواهد ماند.
دانشگاه صنعتی شاهرود با تلاش در عرصه علم، فناوری و کارآفرینی به آرمانهای والای شهیدان می اندیشد و در راستای رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به ماموریت خود در اقتدار علمی ایران عزیز عمل می نماید.
اینک دانشگاه صنعتی شاهرود همراه با ملت فداکار ایران به یاری هموطنان محروم سیل زده خود در سیستان و بلوچستان شتافته است و علاوه بر کمک های فوری در تلاش است با ارایه راه حل های علمی به نهادهای مسئول در مقابله با معضل سیل کمک نماید.

بهمن ماه ۱۳۹۸
محمد مهدی فاتح
رییس دانشگاه صنعتی شاهرود

12345