اخبار و رویدادها: دومین کامیون کمک‌های اهدایی دانشگاه به مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

دومین کامیون کمک‌های اهدایی دانشگاه به مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸- ۱۸:۲۵:۰۳

دومین کامیون کمک‌های اهدایی دانشگاه به مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

وقوع سیل کم سابقه جنوب استان سیستان و بلوچستان در دی ماه سال جاری سبب شد تا دانشگاهیان و خیرین دانشگاه صنعتی شاهرود نیز كمك های مادی و معنوی خود را روانه مناطق آسیب دیده نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به دنبال وقوع سیل ویرانگر و کم سابقه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، دانشگاهیان و خیرین این دانشگاه دومین کامیون حامل كمكهای غیرنقدی خود را روز دوشنبه 7 بهمن ماه روانه مناطق آسیب دیده نمودند. پس از وقوع این سیل در دیماه، دانشگاه صنعتی شاهرود همانند وقوع زلزله در کرمانشاه؛ همدرد عزیزان اهالی سیل زده بلوچستان شد و با همت موسسه فرهنگی رایت البصیره و حمایت رئیس دانشگاه و کمک پرشور تک تک همکاران دانشگاهی اعم از اساتید، کارمندان و دانشجویان بسته های حمایتی خود را در قالب یک کامیون در هفته گذشته به این مناطق ارسال کرد.

IMG_0140

IMG_0104

IMG_0075

دکتر فاتح رییس دانشگاه در حاشیه بدرقه کامیون دوم کمک رسانی به مناطق سیلزده ضمن تقدیر و تشکر از حرکت خود جوش و تشکیل ستاد کمک رسانی و دریافت هدایا توسط همکاران دانشگاهی افزود: کار کمک رسانی در مرحله اول در طی هفته گذشته توسط دوستان به خوبی انجام شد و در حال جمع آور کمکهای نقدی همکاران هستیم و من در مقایسه با این حرکت خود جوش کمترین بوده ام.
ایشان با بیان این که تاکنون حدود 100 میلیون تومان هدیه از طرف اساتید، کارکنان، دانشجویان و برخی از همشهریان جمع آوری شده است و همکاران براساس نیاز هموطنان مناطق سیل زده، دو تن آرد، دو تن سیب زمینی، 400 تخته پتو، 48 دستگاه چراغ نفتی آترا، 60 دستگاه چراغ نفتی والور و 150 بسته مواد خوراکی خشک و بهداشتی تهیه و امروز به مقصد جنوب استان سیستان و بلوچستان ارسال می شود.
دکتر فاتح با اشاره به خاطره کمک رسانی دانشگاه به هموطنان زلزله زده کرمانشاه در سال 1396 و حمایت دانشگاه از این حرکت خود جوش؛ ابراز امیدواری کرد که این هدیه ناقابل مرهمی باشد به زخم عزیزان سیل زده در جنوب استان سیستان و بلوچستان و آنها بدانند که ما دوستشان داریم و به یاد و فکرشان هستیم.
روابط عمومی دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از کمکهای خیرخواهانه همکاران و همشهریان شاهرودی؛ شماره حساب زیر را برای دریافت کمکها یادآور می شود.
شماره حساب بانک تجارت دانشگاه صنعتی شاهرود به نام موسسه فرهنگی رایت البصیره: 2923267991
شماره کارت مرتبط: 5859837005963927
در این زمان نیازمند همت بلندتان هستیم؛ شاید فردا دیر باشد.


کلمات کلیدی: #بلوچستان #سیل زده #کمک رسانی
12345