اخبار و رویدادها: اولین کامیون کمک رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان به شهرستان نیکشهر رسید.

اولین کامیون کمک رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان به شهرستان نیکشهر رسید.
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸- ۱۱:۱۱:۱۰

اولین کامیون کمک رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان به شهرستان نیکشهر رسید.

دانشگاه صنعتی شاهرود در طی راه‌اندازی پویش جمع‌آوری کمک برای هموطنان «سیل‌زده» جنوب استان سیستان و بلوچستان اولین کامیون را راهی این استان نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در پی وقوع سیل مهیب در جنوب استان سیستان و بلوچستان و گرفتار شدن تعداد زیادی از هموطنان در مناطق مختلف جنوب این استان، این دانشگاه از چندی پیش به همت موسسه فرهنگی رایت البصیره فعالیت خود را برای حمایت و امدادرسانی به سیل‌زدگان در این مناطق آغاز نمود.


به همت جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی شاهرود و تعدادی از همشهریان شهرستان شاهرود اولین محموله کمک رسانی دانشگاه صبح امروز جمعه در مناطق سیل زده شهرستان نیکشهر در حال توزیع است. با پویش تشکیل شده در چند روز اخیر در دانشگاه مبلغ 45 میلیون تومان وجه نقد جمع آوری شد. در این راستا اولین کامیون حامل کمک های نقدی و غیر نقدی با اقلامی از قبیل 203 چراغ والور، 210 تخته پتو، 200 بسته مواد غذایی خشک و بهداشتی، بیش از هزار قطعه از انواع لباس ها و 200 سری لوازم التحریر، 100 کیلو برنج از دانشگاه و همچنین با هماهنگی همکاران و محبت شرکت آرنانان و نان پارسیه شاهوار هفت هزار نان قندی، 300 کیلو سیب زمینی توسط تعدادی از اهالی شهر مجن، و 203 جعبه شیرینی نخودچی از کافه قنادی سرابی به مقصد شهرستان نیک شهر اعزام شده بود که در حال پخش و توزیع در روستاهای سیلزده این شهرستان است.


اعضای کمیته جمع آوری کمک های دانشگاهی این دانشگاه با اشاره به وقوع سیل در جنوب شرق، اعلام کردند: دانشگاه متاثر از سیل و آبگرفتگی در پی این حادثه اقداماتی را در مناطق سیل‌زده آغاز کرده است و در پی درخواست همکاران دانشگاه مقرر شده است که ترتیبی اتخاذ شود تا یک روز حقوق همکاران دانشگاهی در قالب طرح کمک رسانی به مناطق سیلزده منظور و به مناطق ارسال شود.

 

گفتنی است کامیون ارسال اقلام با حمایت شرکت سیم و کابل مغان شاهرود، کمک های ارسالی را به همراه سه تن از کارکنان دانشگاه روز چهارشنبه 2 بهمن ماه جاری شاهرود را به مقصد نیکشهر ترک کرده بود.

روابط عمومی دانشگاه در پی تماسی که با همکاران اعزامی به مناطق سیلزده داشته، ضمن تقدیر و تشکر از کمکهای خیرخواهانه همکاران و همشهریان شاهرودی، با توجه به وضعیت پراکندگی روستاها و نیاز مبرم به وسایل گرمایشی و خوراکی خشک از همکاران گرامی و عموم همشهریان شاهرودی تقاضا دارد کمکهای نقدی خود را به شماره زیر واریز فرمایند.
شماره حساب بانک تجارت دانشگاه صنعتی شاهرود به نام موسسه فرهنگی رایت البصیره: 2923267991
شماره کارت مرتبط: 5859837005963927

در این زمان نیازمند حضور سبزتان هستیم؛  شاید فردا دیر باشد.

 

 


کلمات کلیدی: #سیل #بلوچستان #نیک شهر #کمک رسانی #دانشگاه صنعتی شاهرود
12345