اخبار و رویدادها: رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود: قدر اعتماد مردم را بدانیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود: قدر اعتماد مردم را بدانیم.
یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸- ۱۷:۱۷:۰۸

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود: قدر اعتماد مردم را بدانیم.

جلسه شورای دانشگاه صبح یکشنبه 22 دی برگزار گردید.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در آغاز جلسه با عرض تسلیت شهادت سپهد قاسم سلیمانی، جانباختگان مراسم تشییع کرمان و سقوط هواپیمای اوکراین اظهار نمود: ترامپ، بعد از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی، تهدید کرد چنانچه ایران پاسخ دهد 52 مرکز که برای فرهنگ ایران با ارزش است را می زند. مردم متوجه شدند که استقلال، تمامیت ارضی و حاکمیت کشور با قلدری مورد تهدید قرار گرفته است. مردم به یاد  آوردند که سردار در 8 سال دفاع مقدس و بعد در برابر داعش با رشادت و دلاوری از آنها دفاع کرده بود. در نتیجه، اقیانوسی از میلیونها انسان در گرامیداشت شهید دلاور شکل گرفت و این اولین پاسخ کوبنده مردم بود.  

هنوز داغ شهید را به دل داشتیم که مجددا از جانباختن حدود 60 نفر از عزیزانمان در ازدحام جمعیت متاثر شدیم. اگر سوء مدیریت در اجرای مراسم تشییع نبود آیا این فاجعه رخ می داد؟

 بعد از آن روز چهارشنبه مطلع شدیم که پایگاه نظامی آمریکا در عراق مورد حمله موشکی ایران قرار گرفت. دل مردم از این اقدام شجاعانه خنک شد.

 دکتر فاتح ادامه داد با شنیدن خبر سقوط هواپیمای اکراینی داغ دیگری بر دلمان نشست. خبر مرگ آنها بویژه دانشجویان نخبه، ضایعه دردناکی بود. همه با نگرانی خبرها را دنبال می کردند. به مدت دو روز برخی افراد مسئول انکار کردند که هواپیما را آتشبار ضدهوایی خودمان زده است. در مقابل، فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران، با صداقت و شجاعت مسئولیت آن را به عهده گرفت و معلوم شد که موضوع قرنطینه بوده است . جا داشت به جای انکار می گفتند که هنوز تحقیقات کامل نشده است. قدر اعتماد مردم را بدانیم. مردم از دروغ ناراحتند. اگر سوء مدیریت در اطلاع رسانی نبود اعتماد مردم خدشه دار می شد؟

حالا ترامپ که هفته پیش قلب مردم را نشانه گرفته بود الان به زبان فارسی با بی شرمی توییت کرده در کنار مردم ایران است. بدانند که مردم شریف ایران با هوشیاری و بردباری اقدامی نخواهد کرد که آنها را خوشحال نماید.

 


کلمات کلیدی: ##اتحاد#همبستگی#اعتماد_مردم#ایران#شهید
12345