اخبار و رویدادها: مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه

مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸- ۱۴:۱۷:۴۱

مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه

مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد پیامبر اعظم دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح روز یکشنبه 15 دی ماه جاری با حضور پرشور هیات رئیسه، کارکنان و دانشجویان در مسجد پیامبر اعظم دانشگاه برگزار شد.

جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی ابتدا عزاداری خود را از ساختمان مرکزی دانشگاه آغاز و همزمان با سردادن شعارهای انقلابی جهت شرکت در این مراسم با شکوه رهسپار شدند تا ارادت خود را به سردار دلها نشان دهند.

IMG_0013

پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط احمد خدابخشیان و مهدی وفایی نژاد، رئیس دانشگاه ضمن عرض تبریک و تسلیت، ابراز داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا از ابتدا به دنبال تجزیه کشورهای بزرگ خاورمیانه بودند تا با تفرقه افکنی و تبدیل آنها به کشورهایی کوچکتر و ضعیف تر قدرت دفاعی آنها را کاهش داده و این کشور ها را وابسته خود سازند، اما سردار پرافتخار میهن عزیزمان همیشه سد محکمی برابر استکبار جهانی بود. وی تاکید داشت: شک نکنید اکنون سلیمانی های بسیاری در همین مرز و بوم و در دیگر کشورهای اسلامی پرورش یافته اند.

IMG_0041

دکتر فاتح: نمی توانید افکار مردم را ترور کنید.

رئیس دانشگاه ضمن بیان این نکته که آمریکا با این اقدام برعکس آنچه تصور داشت، عرصه را بر خود تنگ تر کرد، افزود: شهادت نقطع وحدت آحاد ملت ایران بوده و هست و اقتدار سرزمین ما با ایمان، خداباوری همچون همیشه سایه امن مسلمین می باشد. وی همچنین ادامه داد: پاسخ به شهید و دین به شهید وفادار ماندن به آرمان های شهدا است.

دکتر فاتح در پایان تاکید کرد: ما باید به عنوان افراد دین باور و خداباور در عرصه کار پیشتاز باشیم و دانشگاه نیز باید در راستای اقتدار ملی قدم های محکمی بردارد.

IMG_0128

در ادامه این مراسم سردار حاج محمود حسین پور از همرزمان شهید سلیمانی با حضور در این مراسم و بیان خاطراتی از این شهید والامقام، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی همیشه در اولین لحظات در صحنه مبارزه حاضر بود و از نمونه های آن می توان به جنگ هایی اشاره کرد که فرماندهی آن را بر عهده داشت و سر انجام به پیروزی می انجامید .

سردار حسین پور به جنگ افروزی های آمریکا در منطقه طی سالیان اخیر اشاره کرد و افزود: آنها به دنبال محاصره ایران بودند که با تلاش سربازان اسلام در رسیدن به این هدف ناکام ماندند.

IMG_0152

در این مراسم با شکوه که به منظور بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی برگزار شد، پس از نوحه سرایی مداح مهدی جلالی اقشار مختلف دانشگاه، انزجار خود را از استکبار جهانی و ارادتشان به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند.

 

12345