اخبار و رویدادها: درخشش دانشجویان ورزشکار دانشگاه در مسابقات انتخابی المپیاد پانزدهم

درخشش دانشجویان ورزشکار دانشگاه در مسابقات انتخابی المپیاد پانزدهم
یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸- ۱۵:۰۷:۱۷

درخشش دانشجویان ورزشکار دانشگاه در مسابقات انتخابی المپیاد پانزدهم

دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود در مسابقات ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی انتخابی المپیاد پانزدهم (تابستان 99 در دانشگاه گیلان) خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، طبق مصوبات و تقویم ورزشی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم هر دو سال یکبار مسابقات قهرمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در مناطق دهگانه کشور جهت کسب سهمیه و راهیابی تیم ها و نفرات برتر ورزشکاران دانشجو به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور برگزار می شود.

دانشگاه صنعتی شاهرود در منطقه 9 دانشگاه های کشور با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان های سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با مرکزیت دبیرخانه منطقه 9 در دانشگاه فردوسی مشهد در 18 رشته ورزشی در بخش پسران و 14 رشته ورزشی در بخش دختران به رقابت پرداختند.

موج اول این مسابقات طبق برنامه ریزی های انجام شده در دبیرخانه منطقه 9 کشور از 20 آذر ماه جاری آغاز و تا 5 دی ماه ادامه یافت. موج دوم این مسابقات نیز از هفته اول بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد یافت. در موج اول این مسابقات در 4 رشته ورزشی کاراته، تیراندازی، دوومیدانی و بدمینتون دختران و 3 رشته ورزشی کاراته، تکواندو و تیراندازی پسران برگزار شد که دانشجویان دانشگاه در این رشته ها خوش درخشیدند.

لازم به ذکر است در رشته کاراته در دو بخش کاتا و کومیته، تکواندو در دو بخش پومسه و کیوروگی، تیراندازی در دو ماده تفنگ بادی و تپانچه و بدمینتون هم به صورت بازیهای انفرادی یا سینگل آزاد و دوبل برگزارشد.

اسامی تیم های برگزیده

12345