اخبار و رویدادها: جلسه چشم انداز و آینده تحقیقات در میكروشبكه های DCدر دانشگاه برگزار می شود.

جلسه چشم انداز و آینده تحقیقات در میكروشبكه های DCدر دانشگاه برگزار می شود.
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸- ۱۴:۱۵:۱۵

جلسه چشم انداز و آینده تحقیقات در میكروشبكه های DCدر دانشگاه برگزار می شود.

جلسه سخنرانی علمی دكتر امین حاجی زاده عضو هیات علمی دانشگاه البورگ دانمارك با موضوع چشم انداز و آینده تحقیقات در میكروشبكه های DC برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه سخنرانی علمی دكتر امین حاجی زاده عضو هیات علمی دانشگاه البورگ دانمارك با موضوع چشم انداز و آینده تحقیقات در میكروشبكه هاDC ، در روز دوشنبه نهم دی ماه از ساعت 14 الی 16 در محل سالن اجتماعات دانشكده كامپیوتر واقع در پردیس مهندسی و فناوری های نوین برگزار خواهد شد.

معرفی دپارتمان انرژی دانشگاه آلبورگ با نگاهی دقیق تر به سیستم آموزشی و تحقیقاتی در حوزه مهندسی برق قدرت، كاربردهای میكروشبكه های DCو بررسی تحقیقات انجام شده در حوزه كنترل، پایداری و حفاظت میكروشبكه ها از جمله مباحث این سخنرانی می باشد.

لازم به ذکر است چشم انداز و آینده تحقیقات در میکروشبکه های DC با رشد افزاینده منابع انرژی نو، ذخیره سازهای انرژی و خودروهای برقی، موضوع استفاده از شبکه ها و میکروشبکه های DC رو به گسترش می باشد.

همچنین میکروشبکه های DC دارای کابردهای مختلفی در ساختمان های هوشمند، کشتی های برقی و هواپیماهای مدرن است. وجود بارهای الکترونیکی و غیر خطی از یک سو و استفاده از مبدل های الکترونیک قدرت از سوی دیگر باعث شده است که این سیستم چالش های متعددی در حوزه کنترل و حفاظت داشته باشند. از این رو در این سخنرانی سعی می شود بطور دقیق و جزئی در مورد این مسایل بحث گردد و زمینه های تحقیقاتی موجود و آینده بررسی شود.

بدین وسیله از همكاران و دانشجویان علاقه مند جهت شركت در سخنرانی دعوت می شود.

 photo_۲۰۱۹-۱۲-۲۵_۱۸-۰۳-۵۶

12345