اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی برق و رباتیك دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی برق و رباتیك دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸- ۱۵:۲۵:۰۱

دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی برق و رباتیك دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی برق و رباتیك این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 2 دی ماه سال جاری با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی برق و رباتیك این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0001

در این جلسه دكتر علیرضا احمدی فرد رئیس دانشكده مهندسی برق و رباتیك دانشگاه گزارشی پیرامون وضعیت علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، امكانات، زیرساختها و تجهیزات آزمایشگاهی و كارگاهی موجود در دانشكده ارائه نمود و به بیان درخواست های دانشكده در ایجاد رشته های تقاضا محور، بازطراحی سرفصل ها، پیگیری اخذ مجوز در رشته گرایش ارشد سیستم های الکترونیک، مساعدت جهت راه اندازی کارشناسی ارشد شبکه های مخابراتی، فراهم سازی شرایط برای ایجاد و استفاده از ظرفیت های پژوهشی، پسا دکتری و دستیار پژوهشی و ایجاد راهکارمناسب جهت استفاده همکاران دانشکده از آزمایشگاه های سایر دانشکده ها و تسریع در خصوص خرید تجهیزات مصرفی آزمایشگاه ها پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه، دراین دیدار ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، بیان داشت: اخلاق وعلم باید درکنارهم باشد اگر دانشجو علم را تا انتها بدون اخلاق فرا گیرد نه تنها باعث پیشرفت نیست بلکه ممکن است عقب ماندگی هم بدنبال داشته باشد، وی از اعضای هیأت علمی درخواست نمود که با توجه به پذیرش بهتر دانشجو از استاد درکنار مباحث علمی درکلاس به مباحث اخلاقی نیز اهتمام ورزند.

طی این دیدار دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشكر از رئیس و اعضای هیأت علمی دانشكده بیان داشت: اساس تصمیم سازی در دانشگاه فضای شوراها، شورای آموزشی، پژوهشی و... می باشد لذا اعضای هیأت علمی با شرکت درجلسات و ارائه پیشنهادات خود می توانند درتصمیمات دانشگاه مشارکت داشته باشد.

دکتر فاتح درادامه بیان داشت که دراین جلسات بحث وگفتگو با اعضای هیأت علمی و نظرات انتقاداتی که مطرح می شود موجب راهنمایی بهتر درطی مسیر خواهد شد.

دكتر فاتح توجه ویژه به آموزش، پژوهش، ارائه طرح های فناورانه، فعالیت در شركت دانش بنیان و تولیدات علمی و شرکت درجلسات عمومی دانشگاه و همچنین کنفرانس ها و همایش های برگزار شده در دانشگاه را برای هر هیات علمی ضروری دانست و به ارزیابی عملكرد در پایان سال توسط همكاران تاكید نمود.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و ارائه راهكارهای اجرایی در این دانشكده برگزار شد برخی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه این دیدار دكتر ناصر گودرزی معاون آموزش و تحصیلات تكمیلی، دكتر علی دستفان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دكتر شیخ معاون اداری و مالی، دکتر قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر هاشمی معاون دانشجویی  به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

12345