اخبار و رویدادها: تقدیر از همکاران امور نقلیه دانشگاه به مناسبت روز حمل و نقل

تقدیر از همکاران امور نقلیه دانشگاه به مناسبت روز حمل و نقل
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸- ۰۹:۲۴:۴۱

تقدیر از همکاران امور نقلیه دانشگاه به مناسبت روز حمل و نقل

به مناسبت 26 آذر ماه و روز حمل و نقل طی جلسه ای با حضور هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از همکاران امور نقلیه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،  پیش از ظهر روز یکشنبه 1 دی ماه جاری به مناسبت 26 آذر ماه و روز حمل و نقل طی جلسه ای با حضور هیئت رئیسه، مسئول امور نقلیه و مدیر امور اداری دانشگاه از همکاران امور نقلیه تقدیر به عمل آمد.

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه در این جلسه ضمن تبریک این روز، به اهمیت نظم در بخش های مختلف دانشگاه و تاثیر مستقیم آن در عملکرد و بهتر دیده شدن مجموه دانشگاهی پرداخت و افزود: همه مشاغل در دانشگاه به مثابه یک زنجیر هستند که اگر با هم مرتبط و در یک نظم مشخص کار نکنند در عملکرد کل مجموعه خلل ایجاد خواهد شد.

IMG_0002

رئیس دانشگاه نظم و ترتیب را در ساختار سازمانی بسیار حائز اهمیت برشمرد و ابراز داشت که مسئولین دانشگاهی این مهم را به درستی درک نموده و قدردان زحمات شما می باشند. ایشان در ادامه صحبت های خود ضمن تقدیر و تشکر از دکتر مولایی و دکتر غیاثی که پیش از این در حوزه اداری و مالی دانشگاه فعالیت می نمودند، برای دکتر شیخ و مهندس پندارپور جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف این حوزه آرزوی موفقیت نمود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک روز حمل و نقل به بیان اهمیت این حوزه در توسعه شهرها و انقلاب صنعتی و اقتصاد پرداخت و به ارزش والای جایگاه حمل و نقل و تاریخچه آن در ایران اشاره نمود.

وی همکاران حوزه حمل و نقل را به نوعی اتصال دهنده در کل مجموعه و سازمان عنوان نمود و ارزشمندی این خدمات را به نسبت نیت خالصانه این دوستان دانست و گفت: این عزیزان باید جایگاه والای خود را بدانند و وظیفه خود را برای رضای خداوند متعال به نحو احسن همچون گذشته انجام دهند.

دکتر شیخ معاون اداری و مالی دانشگاه نیز در این جلسه ضمن تبریک این روز، این شغل را حساس و استرس زا عنوان نمود و با توجه به حجم امور در این بخش و برون سپاری بخش زیادی از کار ، حساسیت حوزه حمل و نقل را دو چندان دانست و ایجاد نظم و ترتیب در این مجموعه را بسیار ارزشمند عنوان نمود و خاطر نشان کرد:  حوزه های دیگر جهت پیشبرداهداف و برنامه ریزی این مجموعه اطلاعات و درخواست ها را به موقع اعلام نمایند.

IMG_0002-2

 

در ادامه دکتر هاشمی معاون دانشجویی دانشگاه و مهندس پندارپور مدیر امور اداری نیز ضمن تبریک به بیان اهمیت روند فعالیت این حوزه در دانشگاه و تاثیراتی که بر بخش های دیگر خواهد داشت اشاره و تاکید نمودند. آقای بداقی مسیئول امور نقلیه دانشگاه نیز در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت روز حمل و نقل برگزار شده بود به ارائه گزارشی از این حوزه و فعالیت های آن پرداخت.

IMG_0000

12345