اخبار و رویدادها: برگزاری دومین دوره از مسابقات برنامه نویسی ACM دانشگاه

برگزاری دومین دوره از مسابقات برنامه نویسی ACM دانشگاه
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸- ۱۰:۰۴:۱۹

برگزاری دومین دوره از مسابقات برنامه نویسی ACM دانشگاه

دومین دوره از مسابقات برنامه نویسی ACM دانشگاه صنعتی شاهرود به میزبانی انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دومین دوره از مسابقات برنامه نویسی ACM این دانشگاه به میزبانی انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر در روز پنجشنبه 14 اذر ماه سال 98 برگزار شد.

هدف از برگزاری مسابقات ACM در درجه اول، ارتقا مهارت برنامه نویسی دانشجویان می باشد. علاوه بر این، دانشجویان می آموزند که با مدیریت صحیح در زمان محدود، به حل سوالات بیشتر بپردازند. درضمن، از آنجا که تیم ها سه نفره هستند و تنها یک کامپیوتر در اختیار دارند، ناچارند همکاری تیمی مناسبی داشته باشند و در همین راستا روحیه کار تیمی در آنها تقویت می شود.

این مسابقه با مشارکت 180 دانشجو و جمعی متشکل از 51 تیم، 153 شرکت کننده، 20 استف و 2 داور، بر اساس تعداد سوالات حل شده و زمان حل سوالات، رتبه بندی شدند.

زهرا ساعدی، علیرضا بیطاری  و فربد نجفی برگزیدگان تیم اول، حسین رمضان قربانی، سید امیرعلی طاهری و مجتبی مرادی برگزیدگان تیم دوم، علی قاسمی، حسین علیرضایی و وحید باغانی برگزیدگان تیم سوم، عرفان علیزاده، محمد فضلی و سعید سعادتی فر به عنوان برگزیده تیم اول ورودی 97 و محمدحسین مولاییان، صدرا فولادی و سبحان محمدی به عنوان برگزیده تیم اول ورودی 98 این دوره از مسابقات می باشند.

photo_۲۰۱۹-۱۲-۱۱_۱۰-۰۷-۲۳

photo_۲۰۱۹-۱۲-۱۱_۱۰-۰۷-۱۲

photo_۲۰۱۹-۱۲-۱۱_۱۰-۰۷-۱۵

photo_۲۰۱۹-۱۲-۱۱_۱۰-۰۷-۲۰

photo_۲۰۱۹-۱۲-۱۱_۱۰-۰۷-۰۵photo_۲۰۱۹-۱۲-۱۱_۱۰-۰۷-۰۸

12345