اخبار و رویدادها: پيش رويداد آشنايى دانشجويان با كمپ شتابدهي شاهكار

پيش رويداد آشنايى دانشجويان با كمپ شتابدهي شاهكار
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸- ۱۴:۰۰:۲۵

پيش رويداد آشنايى دانشجويان با كمپ شتابدهي شاهكار

جلسه رويداد آشنايي دانشجويان دانشگاه با رويداد استارتاپي شاهكار، روز سه شنبه از ساعت شش تا هشت در محل تالار كتابخانه معاونت پژوهشي دانشگاه با حضور جمع كثيري از دانشجويان و علاقمندان از سطح شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه رويداد آشنايي دانشجويان دانشگاه با رويداد استارتاپي شاهكار، روز سه شنبه 12 آذر سال جاری در محل تالار كتابخانه معاونت پژوهشي دانشگاه با حضور جمع كثيري از دانشجويان و علاقمندان سطح شهر برگزار شد.

به همت اداره كارآفريني دانشگاه با حضور معاون وزير، علوم و تحقیقات، شتابدهنده و فضاي كار اشتراكى این دانشگاه با عنوان كمپ شتابدهي به ايده هاي نوآورانه شاهكار افتتاح شد. این مجموعه در حال حاضر بدنه اصلي و بستر تعاملي جهت حمايت، مشاوره و منتورشيپ ايده هاي دانشجويان و تجميع اكوسيستم كسب و كار استان سمنان مي باشد.

شتابدهنده و كمپ شتابدهى شاهكار به عنوان اولين شتاب دهنده كشور با مدل نوآوري باز، در حال حاضر آماده استقرار، مشاوره و حمايت از تيم هاي دانشجويي مساله محور و توسعه كسب و كارها مي باشد.

در رويداد آشنايي دانشجويان دانشگاه با رويداد استارتاپي شاهكار، به بررسي مفهوم استارتاپ و شتابدهنده ها پرداخته شد و اهميت گذار از ساختارهاي سنتي كسب و كار به ساختارهاى استارتاپي و مقياس پذير و برنامه کاری و هدف از برگزاری رویداد استارتاپی شاهکار مورد توجه قرار گرفت.

در این رویداد استارتاپی که تمرینی برای دانشجویان برای ورود به عرصه کسب و کار و اخذ دانش های مورد نیاز برای موفق شدن در این عرصه می باشد کارگاه های ارائه آسانسوری، نحوه تیم سازی، طراحی بوم مدل کسب و کار،  اعتبارسنجی و MVP و نحوه ارائه به سرمایه گذار برگزار می گردد و تیم های شرکت کننده در این رویداد پس از آموزش در این کارگاه ها به رقابت به یکدیگر می پردازند.

800000

12345