اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸- ۱۳:۴۰:۳۵

دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده مهندسی کشاورزی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با شورای دانشکده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 18دی ماه سال جاری از دانشکده مهندسی کشاورزی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشکر از رئیس دانشکده و اعضای هیأت علمی به به برقراری نظم و انضباط و همچنین صبر و شکیبایی در ارتباط با مراجعه کننده تاکید و بیان نمود: فضای مدیریتی باید به صورتی باشد که امکان ارائه انتقادات سازنده فراهم شود و چنین روندی می تواند موجب پیشرفت مجموعه گردد.

دکتر فاتح درادامه افزود: شاهد تلاش های رئیس و اعضای هیأت علمی این دانشکده هستیم که این نشان دهنده نگاه ویژه دانشگاه به این بخش و سرمایه گذاری در دانشکده مهندسی کشاورزی است.

IMG_0000

دکتر فاتح با بیان دغدغه های خود به عنوان رئیس دانشگاه در زمینه های قراردادهای علمی و تحقیقاتی، شرکتهای دانش بنیان دانشگاهی، افزایش مقالات ISI اظهار امیدواری کرد: اعضای هیأت علمی این دانشکده در فضایی توام با همدلی، همفکری، هماهنگی و همکاری در راستای رسیدن به اهداف دانشگاه تلاش کنند.

در این جلسه دکتر عامریان رئیس دانشکده مهندسی کشاورزی، گزارشی در خصوص آمار دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، اعضای هیأت علمی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و ارتقای اعضای هیات علمی ارائه داد و به بیان مشکلات دانشکده پرداخت.

IMG_0008

در طی این نشست که با هدف هم فکری و هم اندیشی در جهت بررسی مشکلات موجود و حل آن ها در این دانشکده برگزار شد، برخی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه این دیدار دکتر علی دستفان معاون پژوهش و فناوری و همچنین دکتر ناصر گودرزی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

در حاشیه این جلسه از زحمات مهندس شاکری و مهندس حسین پور به واسطه سی سال تلاش و خدمت صادقانه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

IMG_0014

 

 

12345