اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه

دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸- ۰۹:۴۳:۴۵

دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشكده مهندسی كامپیوتر این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه این دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 4 آذر ماه سال جاری از دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

طی این دیدار دكتر محمد­مهدی فاتح رئیس دانشگاه ضمن بیان اهمیت دیدارهای دوره­ ای با دانشكده­ ها و شنیدن نقطه نظرات، بر اهمیت امور مرتبط با حوزه آموزش، پژوهش، فناوری، ارتباط با بیرون از دانشگاه، صنعت، جامعه و بین الملل تاکید کرد و گفت: در انجام قراردادهای پژوهشی، چاپ مقالات در مجامع علمی و نشریات معتبر، ارتباط با اعضای هیات علمی دانشگاه ­های خارج و ایجاد روابط بین ­الملل و همکاری های علمی و تحقیقاتی توجه و دقت بیشتری صورت گیرد، چراکه شرایط ارتقای دانشگاه با فعالیت­ های همه دانشکده­ ها و اعضای هیات­ علمی فراهم خواهد شد.

دکتر فاتح: تاکید بر استفاده بهینه از امکانات موجود

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به هزینه ­های جاری در بخش دانشجویی، به اقدامات مناسب در خصوص خوابگاه­ های دانشجویی و تجهیز آزمایشگاه­ های مجهز و تحقیقاتی طبق اعتبارات موجود از سوی دانشگاه تاکید نمود.

ایشان ضمن تشكر از اعضای هیات­ علمی دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات تمام موفقیت­ های دانشگاه در عرصه­ های مختلف را حاصل زحمات، درك موقعیت و شرایط توسط اعضای هیات­ علمی با انگیزه و پر انرژی در دانشگاه عنوان كرد و ابراز داشت: طبق توانمندی ­های موجود در دانشکده در همایش­ های علمی و پژوهشی قوی ورود نمایید تا به کمک حضور موثر در مجامع علمی بتوانیم دانشگاه را به خوبی معرفی و موجب حل معضلات در سطح ملی شویم.

IMG_0003-3

فعالیت در راستای انعقاد تفاهم­ نامه همکاری با پدافند غیرعامل

دکتر فاتح به انعقاد تفاهم­ نامه همکاری با پدافند غیرعامل اشاره نمود و بیان کرد: با توجه به این موضوع دانشکده کامپیوتر می تواند وارد اقدامات عملیاتی شود و در خصوص فعالیت های پژوهشی مرتبط به این موضوع فعالیت نماید. وی به بیان توضیحاتی در خصوص نیازمندی ها و فراهم سازی امکانات درخور دانشکده و استفاده بهینه و مناسب از امکانات در اختیار دانشکده پرداخت و افزود: همدلی، همکاری، ارتباط و تعامل موثر، بستر سازی مناسب جهت تجربه اندوزی اعضای جوان و همچنین احترام به پیشکسوتان سبب ارتقاء یک مجموعه می شود.

IMG_0009

در این نشست دكتر علیرضا الفی رئیس دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات به ارائه گزارشی در خصوص تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی، كاركنان و آزمایشگاه­ های موجود جهت آموزش، نشریات علمی پژوهشی، تعداد مقالات، فعالیت های پژوهشی اساتید، طرح­های پیشنهادی در طی یکسال اخیر پرداخت و در ادامه به برنامه ­های آتی این دانشکده اشاره و برای دستیابی به اهداف پیشرو برخی موانع و مشکلات را یاداور شدند و از هیات رئیسه دانشگاه در این خصوص یاری خواستند.

این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، اعضای هیات علمی این دانشكده به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و سپس اعضای هیات رئیسه دانشگاه به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات­ علمی این دانشكده پاسخ دادند.

IMG_0007-2

12345