اخبار و رویدادها: ديدار هيات رئيسه و دانشكده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود

ديدار هيات رئيسه و دانشكده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸- ۱۵:۳۰:۰۰

ديدار هيات رئيسه و دانشكده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشكده مهندسی عمران این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 20 آبان ماه سال جاری از دانشكده مهندسی عمران این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

طی این دیدار دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه ضمن تشكر و قدردانی از دكتر نادری و همكاران دانشكده، توضیحاتی در خصوص جایگاه دانشگاه صنعتی شاهرود بیان نمود و گفت: یکی از شاخصه ها برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها داشتن مهارت علمی می باشد تا بتوانند پس از تحصیل به دنبال رشد علمی و مهارتی ایجاد کار نمایند. وی همچنین مهارت آموزی و ایجاد شرایط کار و فنی ساختن دانشجویان را در ارتقا جایگاه دانشگاه موثر عنوان نمود. دكتر فاتح با بیان اینكه ایده ها و نظرات اعضای هیات علمی بهترین دستمایه برای تصمیم گیری و پیشبرد اهداف دانشگاه است، گفت: بسترهای مناسب جهت انجام فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی فراهم آمده است و لذا انتظار می رود كه همكاران در این خصوص اقدامات لازم برای پیشرفت دانشگاه را انجام دهند.

IMG_0000

ایشان با بیان دغدغه های خود به عنوان رئیس دانشگاه در زمینه قراردادهای علمی و تحقیقاتی، شركتهای دانش بنیان دانشگاهی، افزایش مقالات ISI، همكاری های علمی و بین المللی، دارا بودن مجله علمی و پژوهشی و خوابگاه های دانشجویی خاطر نشان كرد: قراردادهای تحقیقاتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا درآمدهای بیشتری حاصل شود و در ادامه سبب تجهیز آزمایشگاه ها و امکانات برای استفاده دانشجویان گردد.

در این نشست دكتر نادری رئیس دانشكده مهندسی عمران به ارائه گزارش در خصوص تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی، كاركنان و آزمایشگاه های موجود جهت آموزش، تعداد مقالات، طرح های پیشنهادی و برنامه های آتی این دانشكده پرداخت.

در پایان این دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در خصوص موضوعات مرتبط با خود به بیان نکاتی پرداختند و به سوالات مربوطه پاسخ دادند.

IMG_0054

12345