اخبار و رویدادها: تکریم و معارفه مدیر امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

تکریم و معارفه مدیر امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸- ۱۱:۱۲:۴۶

تکریم و معارفه مدیر امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

همزمان با جلسه شورا دانشگاه صنعتی شاهرود آیین تکریم و معارفه مدیر امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، همزمان با جلسه شورا دانشگاه در صبح روز یکشنبه 28 مهر ماه جاری، آیین تکریم و معارفه مدیر امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در محل تالار کوثر برگزار شد.

دکتر محمد مهدی فاتح رییس دانشگاه در این جلسه ضمن تاکید بر مشورت و هم اندیشی، این مهم را موجب رفع مشکلات و پیشبرد اهداف عنوان نمود. وی از دکتر منصور عرب چم جنگلی، دکتر غلامحسین کرمی و دکتر علی درخشان جهت تصدی مسئولیت های اجرایی در سطح دانشگاه تشکر نمود و در خلال سخنان خود  از اعضای شورای دانشگاه دکتر علیرضا الفی و دکتر محمد ابراهیم قاضی  جهت ارتقا مرتبه استادی و دکتر هادی جعفری برای ارتقا به مرتبه دانشیاری تبریک گفت.

انتصاب دکتر منصور عرب چم جنگلی به عنوان مدیر جدید تحصیلات تکمیلی

دکتر دستفان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه نیز در این جلسه از زحمات دکتر منصور عرب چم جنگلی به منظور چهار سال مدیریت امور پژوهشی دانشگاه تقدیر نمود و سیستم سازی در این حوزه را به واسطه زحمات ایشان عنوان کرد.

دکتر فاتح ضمن قدردانی از زحمات دکتر کرمی در سطح دانشگاه، ایشان را مردی سخت کوش دانست و ابراز داشت: دکتر کرمی پژوهشگر برتر و خستگی ناپذیری است و امید داریم در عرصه های مختلف توفیق روز افزون داشته باشد.

در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات دکتر غلامحسین کرمی در مسئولیت مدیریت تحصیلات تکمیلی، دکتر عرب چم جنگلی به عنوان مدیر جدید تحصیلات تکمیلی منصوب شد.

IMG_0182

IMG_0133

انتصاب دکتر حسین قلی زاده نرم به عنوان مدیر جدید امور پژوهشی دانشگاه

در این جلسه پس از تقدیر از زحمات دکتر حسین قلی زاده نرم در مسئولیت اجرایی ایشان در مدیریت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه، ایشان به عنوان مدیر جدید امور پژوهشی دانشگاه معرفی شد. دکتر قلی زاده نرم در این جلسه به زحمات زیاد انجام شده در این حوزه اشاره نمود و گفت: ریل گذاری خوبی در این حوزه تاکنون صورت پذیرفته است و هدف اینجانب کمک جهت ارتقای دانشگاه و پیشتاز بودن در سطح کشور می باشد.

روابط عمومی دانشگاه ضمن تقدیر از مسئولین اسبق این حوزه ها، برای ادامه مسیر و فعالیت حوزه های نامبرده آرزوی توفیق نمود.

IMG_0156

 

 

 

12345