اخبار و رویدادها: تکریم و معارفه معاون دانشجویی و رییس دانشکده ریاضی دانشگاه

تکریم و معارفه معاون دانشجویی و رییس دانشکده ریاضی دانشگاه
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸- ۰۹:۵۶:۳۲

تکریم و معارفه معاون دانشجویی و رییس دانشکده ریاضی دانشگاه

همزمان با جلسه شورا دانشگاه صنعتی شاهرود آیین تکریم و معارفه معاون دانشجویی و رییس دانشکده ریاضی این دانشگاه برگزار شد.

 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، همزمان با جلسه شورا دانشگاه در صبح روز یکشنبه 28 مهر ماه جاری، آیین تکریم و معارفه معاون دانشجویی و رییس دانشکده ریاضی این دانشگاه در محل تالار کوثر برگزار شد.

در ابتدا این جلسه دکتر محمد مهدی فاتح رییس دانشگاه ضمن خیرمقدم و تقدیر از تلاش های مدیران ستادی، به همت اساتید دانشگاه در پیشبرد پروژه خیرین و شروع به کار پروژه خوابگاه خواهران پرداخت و با بیان توضیحاتی در این خصوص به افزایش 500 تخت در مهر ماه سال جاری به مجموعه خوابگاه ها اشاره کرد.

انتصاب دکتر ابراهیم هاشمی به عنوان معاون جدید حوزه دانشجویی

در ادامه این جلسه از زحمات هفت ساله دکتر رمضان رمضانی اومالی در معاونت دانشجویی دانشگاه تقدیر به عمل آمد و همزمان دکتر ابراهیم هاشمی از اعضای هیات علمی دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه به عنوان معاون جدید حوزه دانشجویی معرفی شد.

دکتر رمضانی ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر هاشمی از مدیران و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی و همچنین مدیران حوزه های آموزش و تحصیلات تکمیلی و کمیسیون های مختلف تقدیر و تشکر نمود. رییس دانشگاه در ادامه یکی از ویژگی های بارز حوزه دانشجویی را سعه صدر، بزرگ منشی  و نظم و انضباط عنوان کرد و خاطر نشان نمود: دکتر ابراهیم هاشمی پس از سال ها ریاست دانشکده علوم ریاضی این مسایل را به درستی ایفا نموده و در جایگاه خود ضمن رعایت سلسله مراتب اداری و همراهی با مسئولین سازمان، مسئولیت پذیری را به عنوان یکی از ویژگی های بارز خود به درستی انجام داده است.

دکتر هاشمی نیز ضمن تقدیر و تشکر از دکتر رمضانی و آرزوی توفیقات روزافزون برای ایشان، در خصوص همکاری سایر حوزه ها جهت پیشبرد اهداف مربوطه ابراز امیدواری نمود.

IMG_0017

IMG_0195 

انتصاب دکتر مهدی قوتمند به عنوان رییس جدید دانشکده علوم ریاضی

لازم به ذکر است دکتر مهدی قوتمند مدیر گروه دانشکده علوم ریاضی نیز در این جلسه به عنوان رییس جدید این دانشکده منصوب شد.

روابط عمومی دانشگاه ضمن تقدیر از مسئولین اسبق این حوزه ها، برای ادامه مسیر و فعالیت حوزه های نامبرده آرزوی توفیق نمود.

IMG_0200

12345