اخبار و رویدادها: نشست های رییس دانشگاه با شورای صنفی و تشکل های دانشجویی در راستای رفع دغدغه های دانشجویی

نشست های رییس دانشگاه با شورای صنفی و تشکل های دانشجویی در راستای رفع دغدغه های دانشجویی
یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸- ۰۹:۱۶:۱۸

نشست های رییس دانشگاه با شورای صنفی و تشکل های دانشجویی در راستای رفع دغدغه های دانشجویی

در آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای طرح دغدغه های دانشجویی و نشست های ریاست دانشگاه با شورای صنفی و تشکل های دانشجویی، روابط عمومی دانشگاه با رییس دانشگاه در این خصوص گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شورای صنفی دانشجویان و تشکل های دانشجویی در جلسات جداگانه ای با رییس دانشگاه پیشنهادات، نظرات و دغدغه های دانشجویان را در خصوص مسایل و مشکلات صنفی، رفاهی و تشکل های دانشجویی، بیان نمودند. در این نشست ها رییس دانشگاه با تشریح وضعیت دانشگاه و تنگناهای مالی و تشریح مسائل و مشکلات در تامین هزینه ها در سال جاری دانشگاه، افزود: دانشجویان به عنوان عنصری فعال و پویا در قالب شوراها و تشکل های دانشجویی به عنوان بازوان مشورتی در کنار سایر دانشگاهیان مسائل و مشکلات را بررسی و به مسئولین دانشگاه انتقال و برای رفع آنها به مجموعه دانشگاه کمک نمایند.

در این نشست ها مسایل اصلی دانشجویان؛ خوابگاه، ناهار دانشجویان برای روزهای پنجشنبه و پرداخت شهریه برای سنوات تحصیلی بیش از سقف مجاز بوده است. رییس دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه در خصوص درخواست های دانشجویی، ضمن تقدیر و تشکر از شورای صنفی به واسطه دریافت نقطه نظرات و درخواست های دانشجویان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکارانم در سال تحصیلی جدید توانستیم به تعهد خود عمل نماییم و به کلیه متقاضیان خوابگاه دانشجویی پاسخ مثبت دهیم.

طبخ و توزیع ناهار یارانه ای برای پنجشنبه ها

دکتر فاتح در خصوص طرح یکی از دغدغه های شورای صنفی در نشست اخیر پیرامون طبخ و توزیع ناهار یارانه ای در پنجشنبه های هر هفته، توضیح داد: در سال 1398 علیرغم مشکلات فراوان و پیش روی دانشگاه و افزایش 70 درصدی قرارداد طبخ و توزیع غذای دانشجویی، با وجود اینکه دانشگاه ملزم به توزیع ناهار یارانه ای در خارج از تقویم آموزشی نیست، ولی مقرر شد با صرفه جویی که در سایر بخش ها انجام خواهد شد نسبت به تأمین اعتبار لازم اقدام و ناهار یارانه ای در پنجشنبه های هر هفته طبخ و توزیع شود.

ایشان در ادامه گفتگوی خود با روابط عمومی به سقف بهره مندی دانشجویان از آموزش رایگان اشاره کرد و افزود: این موضوع از مصوبات هیأت امنا؛ به عنوان رکن اصلی تصمیم گیری دانشگاه بوده و دانشگاه ملزم به اجرای مصوبات هیات امنا می باشد.

800_8

12345