اخبار و رویدادها: آئین تکریم و معارفه رئیس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود

آئین تکریم و معارفه رئیس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸- ۱۴:۰۹:۲۱

آئین تکریم و معارفه رئیس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود

طی جلسه با کارکنان دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت، تکریم و معارفه رئیس این دانشکده برگزار شد.

همزمان با جلسه هیات رئیسه دانشگاه با کارکنان دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت، از زحمات دکتر رضا شیخ در زمان تصدی ریاست این دانشکده تقدیر به عمل آمد و دکتر مجتبی غیاثی به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی گردید.

IMG_0036

IMG_0066

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز دوشنبه 1 مهر ماه سال جاری همزمان با جلسه هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت، از زحمات دکتر رضا شیخ در زمان تصدی ریاست این دانشکده تقدیر به عمل آمد و رسما دکتر مجتبی غیاثی به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی شد.

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه در این جلسه به اهمیت  مسئولیت های اجرایی برای اعضای هیات علمی اشاره نمود و گفت: با وجود تمامی مشکلات فعالیت های اجرایی، چنین مسئولیت هایی فرصتی برای خدمت گزاری محسوب می شود. وی با بیان این مقدمه از زحمات دکتر مولایی، دکتر شیخ، دکتر غیاثی که به ترتیب در مسند معاونت اداری و مالی دانشگاه، ریاست دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت و مدیریت امور اداری به خوبی فعالیت نمودند تقدیر نمود.

ایشان علیرغم مشکلات مالی دانشگاه، به همت همکاران و تلاش دانشگاه جهت جذب درآمدهای اختصاصی اشاره نمود و گفت: به واسطه چنین همراهی ها و کمک همگانی مسئولین، اساتید و کارکنان دانشگاه، سه پروژه عمرانی دانشگاه در حال تکمیل می باشد و در همین راستا دو پروزه خوابگاه دانشجویی در مهر 98 به بهره برداری رسیده است و قابل استفاده برای دانشجویان می باشد. همچنین خوابگاهی جدید با ظرفیت 150 نفر نیز به جمع خوابگاه های دانشگاه اضافه شده است.

دکتر فاتح همچنین افزود: به دنبال استفاده صحیح از منابع دانشگاه، صرفه جویی در مصارف برق، آب، گاز، بهره برداری مفید از منابع و تعمیرات به موقع موجب تکمیل پروژه های ناتمام دانشگاه در آینده نزدیک خواهد شد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در جمع کارکنان دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت به برنامه ریزی مناسب با حوزه های دانشجویی و آموزشی و برنامه ریزی مناسب کلاسها، عدم تردد دانشجویان در پردیس ها برای شرکت در کلاس ها تاکید نمود و خاطر نشان کرد: با چنین اقداماتی هر چند کوچک می توان به درستی و مفید از منابع استفاده نمود.

دکتر فاتح بیان نمود: باید بحث تقاضا محوری، ضرورت کار، حل معضلات جامعه در خصوص رشته های جدید مدنظر قرار گیرد. وی همچنین ادامه داد: این دانشکده نیز باید در فضای کارآفرینی و رشته کارآفرینی قدم بردارد تا بتواند طرح های تحقیقاتی و قراردادهای پژوهشی را در این فضا پیش ببرد.

در خلال این جلسه و دیدار از زحمات دکتر شیخ رئیس اسبق دانشکده تقدیر به عمل آمد و با اهدای حکمی دکتر غیاثی به عنوان رئیس جدید دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت معرفی گردید.

12345